Det råder ingen bot för jag är en idiot !

Ja eller vad säger man om det jag och min älskade Agnes skall göra i morrgon fredag? Vi skall nämligen prova hur indianerna hade det vintertid. Vi skall sova ute i medeltidsbyn. Laga mat , koka kaffe osv över öppen eld. Vi kommer säkert att frysa häcken av oss men det är bara på med longrocken, hatten,longjohns och bootsen sen är man redo. Synd att man inte får jaga , jag har ju ingen jaktlicens så man får väl fuska lite och köpa en köttbit på hemköp. Jag har stort förtroende för indianernas överlevnadskonst, hur jävla kallt det en var så nog fan klarade dom sig. Hur är obegripligt men det gjorde dom i alla fall. Så nu skall vi se vad den vita mannen är gjord av stål eller halm. Om jag inte skriver om detta äventyr på lördag eller söndag så har jag inte överlevt ha ha. Medeltids byn är uppbyggt som ett helt samhälle det finns värdshus , en bank, en smed,och i bland dyker det upp indianer, orcher och även trollkarlar har synts i skogarna. Så det kommer säkert att bli spännande. Men jag fasar kylan , för jag är rätt frysen av mig men man får sitta vid lägerelden och mysa så blir man säkert varm, i alla fall är det min förhoppning. Sen skall jag försöka lära Agnes att kasta kniv, det är ett intresse som jag har fått upp sen man blev lajvare. Det känns som en svår uppgift att lära henne då hon aldrig har hållt på med någon sport direkt. Men vi får se hur det har går med den saken. Jag skall i alla fall inte stå måltavla ha ha.Om ni vill veta mer om lajv så kan ni skicka ett mail så berättar vi gärna både jag och min son mailen är [email protected] Ha en bra helg och ni vet var jag kommer att vara hujeda mig. Mvh Blomman

Postat av: Agnes

brrr, jag fryser redan! :) vi får väl se hur det går.

Backar du på att va måltavla? Litar du inte på mej?haha ; ) kram

2009-01-15 @ 13:54:58
Postat av: Blomman

Nej det gör jag inte ha ha. fan du kan inte skala en apelsin utan att komma bort, så nej att du kastar inte kniv på mig det hoppar jag puss gumman !

2009-01-15 @ 14:03:17
Postat av: Doc

Fy fan du är inte klok`= galen

2009-01-15 @ 16:08:19
Postat av: Dansken

Håller med Doc ! Du ärtokig och lycka till.........

2009-01-15 @ 16:25:21
Postat av: Hasse

Denna kommentaren hör väl eg. till föregående inlägg. Angående att få skämta om vad som helst.

http://smaklosa.blogspot.com/2009/01/ni-har-vl-inte-missatenglas-begravning.html



Där tycker jag att man paserat gränsen för vad som är ok.

2009-01-15 @ 20:08:52
URL: http://smaklosa.blogspot.com
Postat av: Indianhelge

Du är fani mig helt jävla skogstokig ha ha. Men en jävligt skön snubbe!

2009-01-16 @ 09:01:12
Postat av: Blomman

Jag håller med dig där Hasse.

Det var jävligt osmakligt.

2009-01-16 @ 09:12:56
Postat av: Nyfikenblå

Vem är Agnes??

2009-01-16 @ 23:02:16
Postat av: Blomman

Ja säg det du ! ha ha

2009-01-17 @ 09:09:31
Postat av: Fd.Pitepalten

Hoppas att du inte frös så mycket,tur att ni inte har såå kalla vintrar,hahaa!

Ha det gött min vän!

2009-01-19 @ 19:14:03
URL: http://glitterstina.blogspot.com/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: