Har du drabbats av H . A . L. T.?

Dom bokstäverna betyder hungrig, arg, ledssen trött. När du känner av HALT så skall du inte ta beslut och heller inte ta några diskussioner i heta ämne. Jag var just halt i går och hade en diskussion med en person. Och det slutade med att man var en då argare och ändå ledsnare. Helt idiotiskt av mig att ta en diskussion när man inte var i form. Jag sårade säkert personen igår vilket inte var min mening, Och skulle man ta om samtalet som jag fick på telefonen så skulle jag bett om att vi skulle pratat en annan dag. Men det gjorde jag inte . Läser du detta på bloggen så ber jag om ursäkt det var inte meningen att brusa upp så. Ibland har jag lätt att tända till men det går också fort över, jag är inte långtjurig om man säger så. Dessutom mår jag inte bra av att bli arg, man får en obehaglig känsla inombords, Jag hatar egentligen att bli arg för det tar så mycket energi och kan skada andra inombords också. Men som sagt jag ber om ursäkt och hoppas att du kan ta den.


Postat av: Glitterstina

Ja,men du är inte mer än människa,alla människor som

drabbats av H.A.L.T Brukar reagera så,ta telefon och ring,visa hur "huvens"Kille,du egentligen är!Kram!

2009-03-04 @ 17:35:11
URL: http://glitterstina.blogspot.com/
Postat av: carita

ibland måste man tillåta sig att drabbas av halt man kan inte alltid ligga på topp jämt så är det bara och det är ju bättre att bli förbannad rejält en gång än att vara långsint då blir man bara ännu mer irriterad och hittar något nytt att reta sig på

2009-03-05 @ 09:24:27
Postat av: Blomman

Jo det kan väl hända Carita. Men en då man mår inte bra när man ryker ihop med någon.

2009-03-05 @ 12:47:31
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: carita

det är klart att man inte mår bra av att ryka ihop med någon jag vet av egen erfarenhet jag brukar rensa luften då och då och du känner ju till mitt temprament

2009-03-06 @ 09:08:21
Postat av: Blomman

Jo det gör jag ju, men ibland är det bättre att bita sig i tungan en att såra någon.

2009-03-06 @ 15:00:51
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: carita

jag håller med

2009-03-06 @ 21:24:31

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: