Ibland har jag så svårt att sova !

Klockan är nu 03.00 dom flesta människor sover nu men inte jag. Sen min pappa dog så började jag få sömnproblem och den sista tidens personliga händelser har inte gjort saken bättre. Sen är jag en funderare med, jag grunnar på mycket saker, helt i onödan kan man tycka, saker som jag endå inte kan förändra men endå så skulle jag vilja göra det.Som tur är har jag många vänner som stöttar mig i ur och skur, samt en underbar tjej som alltid finns till hans. Bästa tiden för mig är på nätterna trots allt, jag får mycket ideer´ till musiktexter tex, sen skriver jag en del annat också. Men kroppen tar mycket stryk att vara vaken så mycket som jag är, ibland sover jag högst tre timmar och det håller ju inte i längden. Ändå har jag mycket energi, jag sysslar med många saker och försöker att trötta ut mig själv. Jag fiskar , är ute och går osv. Jag fick en sådant roligt medelande av min kompis Peo Thyren´ ibandet Noice  han skrev Du är varmt välkommen att komma upp å gästa på nån låt om vi lirar i närheten. Sådant gör att man tycker livet är kul, tänk mig på scen med Noice, det hade väl varit en syn för gudarna. Fast det hade varit jävligt fräckt också. Så jag hoppas dom spelar i närheten någon gång. Nu skall jag lägga mig i soffan och se om det är någon film som går ha det gott mina vänner och var rädda om varandra.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: