Åter igen stänger jag ner bloggen !

Fortfarande är det folk som skriver om detta på bloggen och hävdar en det ena en det andra, jag har ju sagt vid ett flertal tillfällen att det är färdig snackat om detta. Man kan ju tycka att folk borde förstå och accepterar vi är färdiga med varandra.

Postat av: EB

Den funkar?

2009-10-28 @ 08:34:50
Postat av: Blomman

Ja den funkar men jag godkänner vad som får stå.

2009-10-28 @ 09:26:19
Postat av: Blomman

Vän av ordning?

Vad har du att dölja då eftersom du inte vill stå med ditt namn?n Jag behöver inte ta bort något utan jag väljer att godkänna det som får stå. Jag har bett dig maila mig med korekt namn och mailadress. Du får inga mer svar en så Jag har släppt detta det borde du med göra.

2009-10-28 @ 10:30:23

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: