Svagt HV föll !

Ja då var första finalmatchen klar. HV var riktigt dåliga i två perioder, samtidigt så var Djurgården bra. Man får hoppas att lördagsmatchen blir annorlunda för HV,,s del. En måstematch som jag ser det. Oerhört viktigt att vinna på hemmaplan. Igår kände jag att dom var riktigt nervösa, och junisen Almqvist darrade betänkligt inne på dom tre första målen. Men som sagt nya puckar på lördag. och då jävlar kommer vi få se ett annat HV , det är vad jag hoppas på i alla fall. Ha en bra helg.

Postat av: Släggan

Hm...känns som att det blir DIF-seger imorgon igen...Marcus Nilsson var ju förbaskat bra igår! Så kylig i friläget mot sållet/silen/sprattelgubben Liv!! Hehe...visst är det härligt med slutspelshockey, då är det ju fritt fram att häckla & retas!!!! Ha det!

2010-04-16 @ 14:04:14
Postat av: Blomman

Absolut Släggan, men jag tror på HVseger imorrgon. För dom kan ju inte vara sämre än vad dom var i torsdags ha ha.

2010-04-16 @ 14:31:40

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: