30 mil i bil

Ja om man sumerar denna helgen så har jag nog åkt bil i 30 mil.
Hemmatch kross 9-2 bortamatch än mer kross 14-4- Jag är lyckligt lottad att träna dessa två lag. Jag mådde så dålig efter min tid som tränare i en annan klubb och lovade mig själv att i princip aldrig mer träna ett innebandylag. Men kärleken till sporten fick mig att gå vidare. Och nu med juluppehåll så ligger båda lagen jag har hand om på en tredjeplats. När man man lägger typ 18 timmar i veckan på en hobby och samtidigt kräver resultat så blir man så glad då grabbarna gör som man säger. I dagens u lags match skriker jag till våran målis långt utkast, han skickar  och med 3 sekunder kvar av andra perren.
6-2 till oss. Sånt är magiskt och man blir så glad när man lyckas med något.Och han får sin första ass någonsin ha ha kul som bara den.
Jag önskar dom här grabbarna en riktigt god jul.



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: