Att hamstra eller inte hamstra det är frågan ?

Min älskade Agnes är ett hopplöst fall när det gäller hamstring, hon sparar på det mesta, sen får hon ett ryck att nu skall vi rensa upp. Ja ha varför inte slänga bröten direkt frågar man sig?
Jag svaret är nog att det är kvinnligt att spara på saker, oftast blir kommentaren , det kan vara bra att ha.
Ja när då undrar jag?
Nu i dagarna så fick hon för sig att jag skulle fixa en hennes så kallade skräprum , vet ni hur många säckar det blev med saker som kan vara bra att ha ? Åtta stycken !!!!
Jag började få feber efter 5 stycken fyllda.
Det var allt från gamla böcker några trasiga lampor, gamla tidningar mm, som hon en gång i tiden måste ha tyckte ha varit bra att ha.
Lika när man skall rensa ur garderober jag vill slänga det mesta, men hon nja kan komma till användning, ja ha när då undrar jag igen?
Jag vet inte varför kvinnor gillar att spara på saker det är bara så.
Men nu är det klart så nu skall vi börja renovera det rummet.
Tråkigt att göra men jävligt gott när det är klart.
Jag hoppas att hon lär sig läxan någon gång men risken är att en vacker dag står jag där igen och svär ve och förbannelse över dom fyllda säckarna ha ha.
Ha en bra vecka mina vänner.

Postat av: Carro

hahahahaha vad roligt.. haaaaamsteeeeer!!!

2010-12-07 @ 20:28:27

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: