Nytt år skall det bli.

I morgon fredag är det nyårsafton. Man hoppas ju alltid att det nya året skall bli bättre en det förra.
Jag själv pendlar väldigt mycket att må bra och ibland ruskigt dåligt.
Jag försöker jobba med att det som är positivt och se framåt men det finns mycket i världen som är jobbigt att se.
Alla som dukar under för missbruk tex.
Svält, katastroffer , våld, kvinnomisshandel, barnporr, det finns massor som är plågsamt.
Jag är en tänkare och tänker mycket, därför har jag svåra sömnproblem, jag bryr mig för mycket tror jag och det påverkar mig negativt och gör att jag mår dåligt.
Men vad skall man göra då ? skall man bara skita i allt och alla och inte bry sig?
Ja fan vet?
Jag hoppas mycket på mitt nya år att jag skall klara mina personliga mål.
Jag hoppas på en bättre värld och att vi skall få det bra.
Jag hoppas på ett fast jobb.
Jag hoppas att mina lag skall lyckas bra.
Jag hoppas att nära och kära skall ha det bra och vara lyckliga.
Jag hoppas att mina barn skall få jobb.
Jag hoppas att vi skall bli snällare och ha mer förståelse för varandra.
Jag hoppas att IFK Göteborg åker ur allsvenskan i fotboll, bara en sådan sak.
Jag hoppas att GAIS vinner allsvenskan i fotboll.
JAG HOPPAS HELT ENKELT PÅ MYCKET.

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: