Sjuk

Jag hatar att vara sjuk, det är jobbigt just nu har jag jordens influensa det är inte skoj alls.
Sen har jag ju hjärtproblemet och får gå runt med tum EKG som jag har haft nu i 2 veckor tid som det blir utredning på varför hjärtat skenar.
Det är klart att man blir orolig då det finns hjärproblem i släkten , min pappa dog ju av hjärtinfarkt 07, så det är klart att man tänker på.
Men sen går ju mitt liv i 190 km , det är jobb ,innebandy och en massa annat.
Jag vet att jag skall ta det lugnt men det är svårt.
Sen väntar jag ju på oprationstid så man har mycket i huvudet just nu.
Men i mars får man ta det lugnt när säsongen är över då skall jag njuta av semester innan vi drar igång i maj igen ha ha.

Och så lite innebandy

Vi förlorade mot div 1 laget med 2-14 men jag tycker att vi gjorde två bra perioder då stod det 1-6. Sen höjde dom tempot i den tredje så då hängde vi inte med alls.
Men jag tror att killarna har lärt sig en del ändå, de här med rörelse utan boll, gå på kasse, ett tillslag mm.
Man kan säga att vi har en bit kvar till den nivån. Och vi utvecklas hela tiden laget skall vara färdigt om 2-3 år då är det nog moget att avancera i seriesystemet.
Nu väntas serieledarna till helgen och hemma är vi mycket starka. Och på bortaplan är vi inte lika bra en pinne hitils och det är inte bra.
Det är något vi får försöka jobba bort det så kallade "BORTASPÖKET" skall man vara med i toppen håller det inte att vara allt för dåliga på bortaplan då vinner man inga serier.
Men vi jobbar på i våran takt.
Ha en bra vecka mina vänner så hoppas jag att jag frisknar till.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: