Mina regler på bloggen !

Jag tycker att man skall våga skriva sitt  namn och rätt imailadress om man skall kritisera någon eller vad man nu vill göra.
Reglerna på min blogg är enkla så att till och med ett barn begriper dom.
Inga personangrepp på mig eller min familj då är man rökt direkt.
Inga hot eller trakaserier, eller nedlåtande texter om olika grupper i samhället.
Vill man diskuterar med mig privat kan man maila mig på [email protected].
Jag vill ha bloggen öppen så att man kan skriva vad man känner och tycker , och jag tappar besökare när jag är tvungen att godkänna allt.
Det är både roligare för er och för mig om bloggen kan vara öppen.
Det enda jag begär är att man har en god ton i sina texter.
Vad jag menar är att man får gärna kritisera mig om man vill det men stå då med ditt namn, annars är det bättre att hålla käften.
Jag hade en hård debatt med Söderlugg här på bloggen, visst vi tyckte olika men han skrev sitt namn, då är det inga bekymmer det är så det skall vara.
Jag hoppas att alla som besöker innebandyblomman har fattat detta nu !!!!!!

Postat av: Weronica

Busenkla o självklara regler,, har man åsikter ska man stå för dom givetvis, skönt att din operation har gått bra, så nu får du läka ihop o krya på dig. Weronica

Postat av: Blomman

Tack Weronica ja klarare en så kan det knappast bli.

2011-04-18 @ 09:01:26

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: