Nära allvsvenskan nu !



GAIS startade upp bandy för några år sen och nu är man mycket nära allsvenskan, seger i nästa match mot Ale Surte borta och saken är klar.
GAIS är ju mest känt för sin fotboll och dess supportrar men nu har det även blivit ett intresse för bandyn också.
För visst behövs det Bandy  i Göteborg med tanke på att många lag är uppåt landet.
Jag vill inte se ett nytt Katrineholm eller Boltic , utan att GAIS verkligen statsar ordenligt.
Jag tror att Göteborgarna kommer att stötta laget oavsätt vilket lag man håller på i fotboll.
Jag är ju GAISare sen barnsben men får ett dilemma nu om GAIS går upp. Jag håller ju på Bollnäs GIF också och dom började jag ju hålla på när jag bodde i Bollnäs men jag ser inget problem med att hålla på båda lagen ha ha.
Så nu håller jag alla tummarna att det går vägen för GAIS Bandy.

GGG AAA III SSS ! GAIS GAIS GAIS


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: