En hälsning

Hej mina bloggvänner. Jag sänder en liten hälsning från sjukhuset. Jag mår inte så bra men jag jobbar på det , blir trött väldigt fort så jag orkar bara vara uppe kortare stunder. Jag skall kämpa med min sjukdom och jag har mycket stöd av mina vänner och mina nära och kära. Jag kommer att få vara kvar här ett tag så det kommer att bli tufft. Men jag har en jävla vilja och det skall jag visa nu. Jag bloggar lite då och då framöver. Ha det gott och var rädda om er.

Postat av: Blomman

Då provar jag att ha bloggen öppen men börjar trakaserierna igen så kommer jag att godkänna kommentarerna igen.

2011-01-20 @ 15:32:53
Postat av: Weronica

Bra att du har jävlar anamma det kommer man långt på, hoppas du piggnar till fort så du får komma hem, borta bra men hemma bäst! Sen håller vi tummarna för att bloggen kan va öppen o att tramsiga folk skaffar sig ett liv, jag blev blockad av "någon!?" jag vet vem!!, men idag är den blockeringen hävd, fanns inget att klaga på, så det finns folk till allt, Ha det nu bäst o krya på dig. <3

Postat av: Blomman

Tack tar hårt så jag blir väldigt trött men erat stöd betyder väldigt mycket kram

2011-01-20 @ 22:43:03
Postat av: Carro

många kramar till dig från oss!

2011-01-21 @ 06:41:58
Postat av: Eva

Krya på dej!

2011-01-21 @ 17:50:23
Postat av: Blomman

Tack alla snälla vänner, det värmer.

2011-01-21 @ 21:37:46

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: