Vad va de ja la den sa Bin Ladin när han tappat bort marmeladen



Är det så här som han ser ut ? Eller föresten man vet inte hur det är ?.
Frågan nu som alla ställer sig är om han är död eller om det är jänkarnas egen hat propagande.
Och det är klart det är inte svårt att bygga upp ett hat mot denna mannen efter 11 september attacken.
Så många spillda liv till ingen nytta.
Det enda dom fick ut av det var att dom kunde bevisa att USA var sårbara och attacken var väl genomtänkt.
Men frågan är om det var värt att få i princip alla som inte tror på deras religion emot  sig ?
Jag vet faktiskt vad jag skall tro om den här historian han har ju snart gäckat jänkarna i 30 års tid så varför skulle han låta sig hittas nu?
Det finns ju en och annan håla där han kan gömma sig och också har gjort, så jag känner en viss tveksamhet på hur det ligger till.
Men givetvis så hoppas jag att det är så för han har gjort så mycket skada så han hade igentligen förtjänat att få vara i ett fängelse på livstid, döden var för lindrig mot vad han har gjort.
Jag tror att vi kommer att få läsa mer om det här och kanske tappa hakan både en och två gånger innan den rätta sanningen kommer fram.
Jag brukar normalt sätt inte önska livet ur folk då jag är passefist, men ibland så funderar man ju hur det står till i vissa lägren.
En  självmordsbombare kan ta tusentals liv för att sen komma till någon form av himmel och få sätta på oskulder som belöning, men hallå! hur är man funtad om man går på en sådan grej?
För mig handlar terrorism om ren galenskap och fanatisk tro som skapar ond bråd död.
Det är inte så jätteofta som man vinner stora fördelar på att spränga ett tåg eller ett land utan det slutar med ett jävla kaos och man får resten av välden emot sig.
Jag hoppas nu att vi får ett slut på Bin Ladins historia och att jänkarnas story är sann.

Ha en trevlig helg mina vänner !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: