Ny klubbadress !

Efter två säsonger så tackar jag för mig , beslutet har växt fram och samtidigt fick jag ett erbjudande att träna det laget som vann våran serie.
Det kommer att bli en härlig utmaning och det skall verkligen bli inspererande.
Jag var i den klubben för 13 år sen och då gick vi upp via kval så det känns väldigt possetivt.
Jag har sätt laget tre gånger under säsongen och det finns goda möjligheter att vara på den övre halvan och fajtas.
Dom har flera unga killar som är duktiga men även rutinerade rävar så det finns en bra mix i laget.
Kan vi förstärka laget med ett par spelare så kommer det att tajta till truppen yttligare.
När det gäller min nuvarande klubb så kommer det att bli bra med nya tränare som skall leda dom till div 3.
Det kräver lite mer att ta det sista klivet för att räcka ända fram.
Laget måste förstärkas för truppen är för tunn.
Klubben är seriös och kommer att jobba målmedvetet nästa år det är jag helt säker på.
Hur som haver så kommer nästa år bli intressant ur många aspeckter.
Jag kommer att följa min gamla klubb och se hur det går för det är så goa killar.
Och sen för min egen del så kommer jag få en stor press på mig.
Men det är också kul att ha pressen på sig för det innebär att man måste ge allt på både träningar och matcher.
Man måste vara noga förberedd för sina uppgifter så jag kommer att vara taggad även nästa år.

Och nu till lite annat !

Love mitt barn barn skal döpas till helgen han kommer att få så fina namn Love, Mattias efter pappa och Peter efter morfar så jag är stolt som en tupp.
Det kommer att bli mycket folk närmare 60 personer Carro är lite rädd för att det skall bli som "Tomten är far till alla barnen " Ha ha det skulle se ut det om det blev så.
Men hon behöver inte vara orolig det kommer att gå lugnt till väga och inga problem och Love kommer att bli döpt.

Ha en bra vecka mina vänner !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: