Jag är inte bitter !?

Ja ha Gustav Wesslau till HV gött sa grisen när han blev en julskinka.
Vissa bloggare inga namn tycker inte alls är något värt att han kommer ,men skitsamma han är typ hundra klasser bättre än dom vi hade , så vad kan gå mer fel ?
Vi kanske inte vinner SM Guld med Wesslau heller men chanserna ökar betydligt om man har en målvakt som tar någon puck då och då.
Synd att Gillfors valde att lämna HV jag tycker att han var en bra och framför allt målfarlig back men jag tror inte han är nöjd med Uffe D , och det är inte jag heller .
Hans taktik med att bara slå i rundeln känns lite mossig, men det var hans första år så vi får se om det kommer bli någon ändring där.
Niclas Wikegård är på tapeten igen hurvida hockeykunning karln är ha ha jo kunning är han nog och han säger väldigt rolika saker, kanske inte alltid rätt saker men han har en attityd som jag gillar.
Jag skiter i om han så har vunnit en pojkserie eller inte han är i alla fall kul.
Lasse Granqvist pratar ju så nervöst så man får epelepsianfall.
Nej fram med mer Wikegård.
GAIS spelade mot Djurgården och det var nog det sämsta jag har sett sen Sixten Tjärpapp spelade och då är jag elak mot Sixten.
Det var så fantasilöst så jag blev gråhårig på kuppen.
Jag trodde i ärlighetens namn inte att man kunde spela fotboll så dåligt men det kunde man tydligen.
Erik Bassombeng springer offside 6 gånger på 19 minuter det måste vara något form av rekord.
Jag tror att det kommer att bli en tung säsong för atleterna i år.
Men den som lever får se.
Till sist så ser Brynäs ut att vinna SM Guld har 2-0 i matcher jag gläds av två anledningar dels att dom slog ut FBK och dels att min yngsta son håller på Brynäs.
Men det är många matcher kvar och det skall spelas om det tror nog på SAIK seger på lördag och Brynäs seger på söndag.
Ha en bra helg mina vänner !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: