49 !

Ja ha ja då har man fyllt år och jag är numera 49 år gammal .
Jag tycker det känns jävligt jobbigt att bli äldre, fast samtidigt är det inget att gräma sig över för man kan inte påverka det i alla fall.
Jag har ju inga krämper så sätt jag har min sjukdom och mina stela axlar men annars är jag vid god vigör.
Det jag fasar över är att bli sjuk och hamna på något hem som en gammal gubbe och va tvungen att ha hjälp med allt det är mitt skräcksenario.
Nu hoppas jag ju att jag få vara lite pigg på ålderns höst och se Love växa upp och följa honom.
Mina egna barn är ju vuxna nu trots att Tobbe går i skolan fortfarande så är han ändå vuxen.
Jag är ju arbetslös och sjukskriven så man har ju en hel del att fundera på när man går här hemma med hunden och det är mycket tankar som far runt i huvudet.
Det skall bli underbart när innebandyn kommer igång jag ser verkligen fram emot denna säsongen, jag tror att vi kommer att göra något riktigt bra tillsammans, laget är bra och kan vi få lite nyförvärv också blir det ändå bättre.
Över till min åldersnoja , nästa år fyller jag ju 50 en magisk siffra det är ju hälften till hundra så då är man verkligen tokgammal ha ha.
Men får man bara vara pigg så underlättar det saker och ting som jag har det nu så är det väldigt jobbigt.
Men som sagt jag hoppas dom nya medecinerna skall hjälpa till och göra mig bättre.
Nu få ni ha en bra vecka så hörs vi snart igen.

Postat av: Susanne

Grattis i efterskott. Själ har jag ju också fyllt 49 "ler"

2012-07-18 @ 13:54:14

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: