Allmänt !

HV fick LHC i kvarten , det kommer att bli en jävligt tuff uppgift.
Man hade chansen att komma tvåa men torskade i sista matchen mot Luleå, mycket klantigt.
Visst det är svårt att vinna där uppe men man tycker att det borde ha kunnats visa mer hjärta.
Jag hoppas ju att vi skall gå vidare men man har 1-4 mot LHC så jag tycker det ser mörkt ut.
Men fördelen är att man börjar ju på noll så dom andra matcherna betyder ju ingentig igentligen.
Många av spelarna måste höja sig nu när det verkligen gäller, framför allt Wesslau i målet han har varit si och så nu på slutet tycker jag.
Ledin borde bänkas och junioren Sandberg borde komma in.
Sen har vi kapten Davidsson han måste visa vägen nu och bli ett föredömme på isen med mycket hjärta.
Jag vågar mig inte på någon gissning hur det går men hoppas som sagt att HV går vidare.
 
Nu innebandy !
Vi åkte ur div 3 men vad skulle vi ha gjort ?
Vi har knappt haft lag under säsongen , så det var ingen större överaskning .
Vi har försökt att kriga och kämpa men genom att vi har haft så lite folk så har vi inte orkat i matcherna.
Nu har vi bara en match kvar och det är mot jumbon , men räkna att dom kommer att vara taggade det är deras sista chans att ta poäng.
 
Sjukdomen !
Min sjukdom har inte blivit bättre snarare sämre men jag skall snart träffa läkaren igen då får vi gå igenom vad vi skall göra.
Det är fruktansvärt jobbigt att inte veta hur man skall må från dag till dag, jobbigt för mig och mina anhöriga.
Man trodde ju att medecinen skulle hjälpa men det gör den inte.
Jag försöker att kämpa varje dag men det är jävligt tungt.
Men man får inte ge upp , hoppet är det sista som överger människan .
Ha en bra vecka mina vänner nu går vi mot ljusare tider !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: