Snart är det slut !

Den här säsongen blev inte alls som jag hade tänkt mig, ett och ett halvt lag försvann inför denna säsongen.
Jag har jobbat i motvind hela tiden och det tar på krafterna.
Motivationen tryter när man kommer till täningen och det är 6 man, då är det väldigt enkelt att hålla sig för skratt.
Men nu är det bara att jobba färdigt dom tre matcherna som är kvar och hålla oss över strecket.
Klarar vi att hänga kvar borde vi få bragdguldet alla kattegorier.
Jag tycker synd om dom killarna som verkligen har legat i hela säsongen och varit i princip på alla träningar det har ju inte varit roligt för dom heller.
Vi hade ett spelarmöte med styrelsen och då kom det 5 gubbar så man ser ju hur intresset har varit.
Som ni förstår så blir det ingen fortsättning i denna klubben utan man måste gå vidare och får med sig en erfarenhet till.
Vad det blir nästa år det vet jag inte men det brukar dyka upp förfrågningar så det blir nog innebandy även nästa år.
Kör försiktigt mina vänner det är halt ute !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: