Borta bra men hemma bäst !

Denna säsongen återvänder jag till moderklubben Skillingaryds IK.
En klubb som jag var med och startade för 20 år sen, det skall bli hur jäkla kul som helst.
Jag känner nästan alla killar trots att dom är närmare 25 år yngre än jag, än del av dom har jag spelat golf med tex.
Förra säsongen var ett ända stort fiasko vi tappade ett och ett halv lag och det säger ju sig själv att det skulle inte gå och det gjorde det inte heller.
Det här laget är väldigt ungt men mål medvetet och parten av spelare kommer från hemmaplan men även några utifrån närliggande orter.
Vi har satt igång försäsongs träningen och killarna är duktiga tränar riktigt hårt.
Vi är väl en 25 man i truppen en del spelar fotboll än och en del har det sista med studierna innan studenten sen kommer alla att va igång.
För min egen del har det blivit en jäkla nytändning och jag ser fram emot denna säsongen och jag trror att vi kommer att överska en del lag tror jag, håll på bloggen så får ni ser hur se hur det går.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: