Attentat i fotbolls EM !

Nej så farligt är det inte men Attetnat släpper  singlar mitt under brinnande fortbolls EM som ändå kommer att bli ett stort fiasko förlust i måndags mot en b nation som Ukraina som har en enda spelare av klass , pinsammt var ordet.
Jag återkommer om EM , nu till Attentat som släpper en singel i månaden fram till november då fullängdaren kommer.
Attentat är ju ett gammalt punkband som börja lira 78 och bandets singnum har alltid varit tykna texter och goa melodislingor så även på den första singeln som kom förra veckan Fy fan svenska man, den handlar om oss svenska män att vi är tråkiga och trötta men det gäller ju inte mig så klart ha ha.
Jag har känt dessa gossar i många år nu och framför allt sångaren och låtskrivaren Mats Jönsson som håller på lidandets lag GAIS.
Det roliga med Attentat är att dom fortfarande har jävligt roligt och det ser man på deras filmklipp på hemsidan.
Jag tror att dom här singlarna kommer att motagas med storm.
Kör hårt boys.

Nu fotbolls EM Sverige spelade så jävla dåligt att man kan bli vansinning.
Vi börjar längst bak Isaksson har blyfötter och vågar sig inte ut i straffområdet han är en en typiskt jävla linje målvakt han borde ha plockats bort för länge sen.
Backlinjen är lika odugliga som ett korplag en fast situation och mål såklart , Mellberg och Lustig totalmissar vid båda målen pinsamma,
Mittfälltet existerar inte Zlatan är den ända stjärnan värt namnet och han var klart bäst igår också.
Rosenberg var så usel att min 79 åriga morsa hade varit bättre.
Nu har jag sågat färdigt ? Fanns det inga ljuspunkter ? Jo Chippen såg pigg ut när han kom in och sen Zlatan då som jag nämde tidigare.
EM är över för den här gången sen kan alla avgå.
Men finns alltid och om nu mot all förmodan Sverige skulle piska England och Frankrike då är det bragdmedaljsvarning men det fattar ju alla att det aldrig kommer att ske.
Ha en bra vecka och lyssna på Attentat !



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: