I have a dream !

Idag den 7 maj så drar försäsongen igång med mitt nya lag, jag hoppas på en god uppslutningen och att killarna verkligen är beredd på att offra sig.
Jag hade en ganska tung säsong i mitt förra lag med lite folk på träningarna efter jul, vi hade ju inte så mycket att spela för vi säkrade ju våran tredje plats och motivationen tröt väl hos spelarna.
Men nu hoppas jag mycket på mitt nya lag dom verkar ha rätt inställning till det hela så jag ser fram emot denna säsongen med tillförsikt.
Men vi kommer inte att få något gratis vi är nykommlingar och alla vill sätta oss på plats speciellt i derbyt då kommer dom att vilja visa vem som är storebror, det skall bli en härlig utmaning.
Vi har fått några intressanta nyförvärv som kommer att tillföra laget en hel del tror jag, synd att det är fotbollspelare men det får gå det med.
På målvaktsidan ser det mycket bra ut likaså på back besättningen, framåt så fick vi behålla skyttekungen och det var viktigt, så när man sumerar truppen så ser det jävligt bra ut på ren svenska.
Jag kommer ju att sätta min prägel på laget och jag tror att det spelsystemet kommer att passa laget bra, genom att vi kommer träna hårt så kommer det att gynna oss och på det sättet vi skall spela.
Så nu längtar man till inomhus säsongen och komma igång med träningsmatcherna och testa lite nya grejer det är ju det träningsmatcherna är tillför då får man inga poäng utan det är bara hedersamma vinster och förluster.
Jag återkommer med matchrefterat när vi kommit så långt.
Ha det gott mina vänner !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: