Nu jävlar är det krig !

Såg matchen HV vs dansbandslaget igår torsdag och skall man titta på domarnas insats så var det en katastrof.
Båda lagen borde haft straffar och FBK,s 3-3 mål skulle aldrig ha godkänts då dom slog av hjälmen på Kroog.
Min fråga är hur fan kunde pajas Rönnmark missa det ? han står 3 meter ifrån och väljer att inte blåsa då förselsen är solklar, mycket märkligt.
Sen var Jesse James som jag kallar honom igenom och får inte straff , Kroog är igenom får inte straff, Davidsson är igenom och får inte straff och inte heller FBK killen som är igenom får det heller.
Är det rent av feghet eller är domarna så jävla dåliga.
Tittar man på en annan match den mellan Modo vs SAIK så blev det straff för typ samma grej , mycket märkligt.
Sen har vi Brynäs målet som blev en snackis solklar 2a nej då dömmer han mål fast han hade då vettet att erkänna att han gjorde fel.
Nu är det ny match i Karlstad på lördag men jag tror det blir mycket svårt för HV att vinna denna matchserie.
1 man har svårt att ta sig in på mål, 2 PP är under all kritik , 3 man tar för mycket utvisningar, 4a målvakterna är på tok för ojämna.
Men jag hoppas givetvis att jag har fel på alla dom här punkterna.
Matchen igår var ju tvunget att vinna och det gjorde man ju med lite flyt.
Nu får man vila nerverna tills i morgon sen är det jävlar i mig krig till sista droppen om man skall ha någon chans att vända på det här.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: