Det ser mörkt ut på Kameruns bänk !

Ja då var bandysäsongen över Bollnäs åkte ur mot Villa , jag trodde nog att dom skulle greja en femte och direkt avgörande på bortaplan men det var inte Bollnäs år i år tyvär.
Nu ser det även mörkt ut för HV som ligger under i matchserien och en jävligt dum fem minutare av en Jesse James bäddade för respass denna gången.
Jag har inte givit upp det gör jag aldrig men jag tror inte HV mäktar med att vinna i Karlstad en gång till.
Men hitils har inte hemmaplan betytt så mycket så man kan ju alltid hoppas.
Nu går vi in i den sista tränings och matchveckan i innebandyn.
Vi har inte haft något att spela för förutom våran tredje plats och det har märkts.
Det har varit bedrövligt lite folk på träningar spelarna har haft mängder av anledningar att inte komma och träna men det är väl så det blir så här på slutet av säsongen.
Jag är nöjd ändå att vi kommer trea med a laget och 5a med u laget , när det gäller u laget, s placering så hade den varit betydligt bättre om a lagspelarna hade ställt upp oftare men det har dom inte och därför blir det som det blir.
På lördag säger jag hej , tack och bock för mig och går mot nya utmaningar.
Det skall bli mycket spännande att komma tillbaka till den klubben som jag tog upp i seriesystemet för 13 år sen.
Laget är mycket bra och har många duktiga spelare så jag ser fram emot den här säsongen, förutsättningarna har ju ändrats betänkligt när det gäller truppen.
Men som sagt jag har trivts kanon i min fd klubb får man väl säga nu, det är ett härligt gäng med många sköna individer,men jag tror det är bra att vi skills åt nu, dom får nya tränare och nya utmaningar precis som jag får.
Jag kommer att hålla koll på dom i seriespelet och kommer att åka ut och titta i den mån jag hinner.
Nu håller vi tummarna för HV så att det åtminstånde blir en match till rock on !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: