Påskhelgen !

Ja då har man firat påsk i huvudstaden hos våran älskade dotter och hennes kille och vårat underbara barn barn Love.
Han har blivit 6 månader nu kan sitta korta stunder utan stöd och har fått tre tänder.
Han skrattar nästan hela tiden får han bara mat och en torr blöja så är han hur nöjd som helst.
Vi längtar redan till nästa gång vi ses och det blir där den 25 april, vi försöker åka varannan gång och ganska ofta nu,
Sen börjar ju innebandyn och då blir det lite knepigare men det går säkert att lösa så vi kan träffas ändå.
Vi var inne i stan också kollade på slottet men vädret var kass och jag frös som en jävla hund, har ju inte mycket till underhudsfett att ta till när det är kallt så jag fryser väldigt lätt.
Men det gick i alla fall.
Sen på lördagen händer det sjukaste jag har varit med om på eftermiddagen bränner det till i min ljumske och jag får fruktansvärt ont.
Jag håller min fru vaken hela natten tack vare en fruktansvärd smärta.
Så på söndagen åker vi in till st . görans sjukhus i tron att  ett bråck har kommit i klämm eftersom jag har opererat det på höger sidan.
Men det var det inte det satt i muskeln.
Dom tog ett urinprov och då visade sig att jag hade en infektion i kroppen och förmodligen hade den satt sig i ljumsken, helt jävla sjukt.
I skrivadets  stund har jag ont men det är bättre men inte bra.
Vi får se hur länge det sitter i annars får jag väl söka igen
Det var tur att jag inte var döende för vi fick vänta 4.5 timme på sjukhus och med dom smärtorna jag hade så var det väldigt jobbigt, det är bedrövligt att man skall behöva vänta så länge.
Nu hoppas jag att det blir slut på min otur när det gäller min kropp det känns som det räcker nu.
Ha det gott mina vänner och lev väl.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: