Har det hänt nått ????

Jag är förmodligen världens sämsta uppdaterar i bloggbranschen efter Per Söderberg ha ha.
 
Men det är ju inte alltid det är lägge att blogga men nu har det ju hänt lite saker.
HV har värvat ynka tre spelare , inga man får skrämselhicka av , två backar och en forward.
Nu måste det in fyra forwards med kvalitet vi vil inte vänta mer nu Stillman fram med namnen NU !
Retshani drog till fiendeland Växjö och må han ruttna i helvet, han skall få ett varmt motagande när han kommer till Kinnarp den där penga kåte Americanen.
Sundh pckade väskan och for till Luleå , visst en bra kille men ingen Larrionov som vissa tror finns tusen spelare i Sverige som är bättre än honom, ingen förlust med andra ord.
Mikko Luma, Trygg Fernholm var ju glasklart att dom skulle väck inte ett rätt denna säsong bra där.
Nu tycker jag HV skall öppna sin feta plånbok och värva bra spelare inga jävla bänkpajasar det finns nog av i klubben ändå, Ledin tex.
Men risken är väl att vi HV supporters får stå med brallorna neren i ytligare en kvartsfinalförlust tack vare en kass sportschef och en än sämre tränare.
 
Nog om hockey !
 
Nu lite GAIS , som vanligt blandar GAIS men man vann derbyt senast mot ÖIS och det var jävligt viktigt, nu är det Ljungskile hemma , bör bli poäng, sen är vi på plats mot Värnamo borta.
Tror att rimligt är 7-8 för GAIS man har 19 nya spelare och det spelar man inte ihop på en kafferast,
 
Nu till mig !
I två har varit sjuk och i tvår har jag ätit medeciner som inte hjälper , nu fick jag åka in på sjukhus igen för att börja om med medecinerna ta bort en del och lägga till en del, det togs blodprover men dom var inte bra så i måndags  fick jag ta nya men skulle ha fått svar på dom i dag onsdag men har inget hört. Att var så mycket sjukl som jag har varit tar på mig och mina anhöriga men jag har en fantastisk familj som stöttar till 100% utan dom hade det inte ha gått. Jag älskar er !
 


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: