Ska det va så här ?

Rubriken syftar på plus mannen Sverker Olofsson standard kommentar.
Om vi börjar med hockey VM.
Sverige har sitt bästa landslag sen hedenhös tid och åker ut i kvartsfinal, inget Vitryssland men  man mötte  ett smart spelande Tjeckien och så klart så blev det förlust och respass ur turneringen.
Vi hade VM,s sämsta målvakter när det gäller statestiken det var väl bara Frankrike som hade sämre räddningsprocent.
På tal på målvakter så skal Viktor Fasth till Ducks och bli båsöppnare för jag kan inte tänka mig att han kommer att få spela speciellt mycket då får han nog lyfta sig en hel del.

GAIS ligger på kvalplats vilket är en oerhört stor besvikelse med tanke på ur det gick förra året då vi till sist slutade 5a.
Men årets GAIS har inte stått att känna igen det ser ängsligt ut och bollarna ramlar in i parti och minut.
Försvarspelet läcker som ett såll och framåt är Wanderson aldeles för ensam.
Jag tycker att Axen skall avgå nu vid uppehållet så det finns en chans att samla ihop sig och att det kommer in en ny röst.
Sen skall dom göra sig av med Mats Persson större pajas får man leta efter.
Vad är det för värvningar om han har gjort ?
Peter Ijeh och Jacob Olsson det är ju rent ut sagt pinsamt.
Han åkte ju för fan till Argentina för att titta på spelare men kom hem med ingenting, var det bara en nöjesresa för GAIS pengar? ja fan vet.

Innebandy är i fullgång men tyvär är det lite för få på träningarna men jag hoppas éfter måndagens möte att killarna kommer igång, vi har ett intressant lag som har mycket kunskap så nu gäller det bara att få ihop delarna också.
Jag ångrar inte att jag bytte klubb inför säsongen utan ser fram emot den med tillförsikt, fast man längtar ju till inomhussäsongen där man kan laborera med en det ena en det andra.
Till sist så hoppas jag att vi får den bästa sommaren på många år då vintern var för jävla dyster.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: