MUF idioternas paradis !

Efter ha varit inne och läst på någon pundar brud bella någonting blogg.se
Det var nog det mest korkade människa jag har stött på , inte nog med hon var ful , hon var dum också.
Dessutom Muffare, bara det säger ju det mesta vad hon är för en människa.
Hon ville legalisera knarket tex, hmm iq fiskmås kanske.
Sen ljuger hon som en häst travar att hon tjänar pengar här och där och verka   tillhöra stureplans eliten,och är hippare än självaste Magnus Uggla ha ha.
Jag kan bara skratta åt mindervärdkomplexet Bella.
Du är en sorlig figur med många sorliga tankar , förmodligen har du aldrig varit på en kändisfest, och förmodligen är du en hopplös oskuld som aldrig kommer att ha ett verkligt sexliv utan du drömmer om Brad Pitt, Gustav Skarsgård och andra små fifflare.
En sak till Muf bruden , du är en en ö kändis och det kommer du att förbli.
Oavsett vad du skriver på din blogg, vilka du har  träffat . vilka du har umgåtts med. så kommer du en då bli i hågkommen som en nolla som alla garvade åt bakom din fula rygg. För ärligt talat ditt yttre gör dig en då fulare än vad du i själva verket är. Men med dina lögner och ditt sätt ! skapar du ett ugly face och det är du !

Mvh Blomman

Postat av: Caroline

Nog för att jag också har svårt för Bellas åsikter i mycket (t ex det om knarket), men att som 40+ kalla en människa korkad, ful, dum, pundare, sorglig med mycket känns väl ändå ganska trist, va? Man kan ogilla en människas åsikter i mycket och tycka att dom är hur korkade och dåliga som helst, men du är ju ett typexempel på en människa som kör med internetmobbning. Nej, man kan faktiskt ha åsikter utan att gå till personliga angrepp. Trist!

2007-12-04 @ 03:23:45
URL: http://carolinejosefsson.blogg.se
Postat av: Blomman

Lilla vän ! nej jag kör med raka rör det är skillnaden.
Mobbing hatar jag.
När en människa aom Bella utgör sig för att vara rik, berömmd, kändis osv, då rinner sinnet över ! herregud hon är 17 år .
Och beter sig som hon har en livserfarenhet som en fullvuxen kvinna eller man.
Då spyr man Carro ärligt talat.
Då kommer den gamle punkaren inombords fram.

2007-12-04 @ 07:07:57
Postat av: Caroline

Jag tycker fortfarande att det är skillnad på att kalla någons åsikter för fula och att kalla en människa för ful.
Och du behöver inte kalla mig för lilla vän. Jag är en fullvuxen kvinna förstår du :)

2007-12-04 @ 07:33:43
URL: http://carolinejosefsson.blogg.se
Postat av: Blomman

Ok fullvuxna kvinna.
Jag förstår dig mycket väl.
Du får tycka vad du vill det är ett fritt land vi lever i.
Och jag tycker vad jag vill om Blond Bella eller vad hon kallar sig.
Hissen verkar inte gå enda upp där.
Det är min åsikt och den hoppas jag att ja får ha.

2007-12-04 @ 07:42:47
Postat av: Carro

Caroline: Ja som om Bella vore en oskyldig ängel? In my ass. Hon skriver vilt och brett om sina ÅSIKTER. Hon har inga problem med att se ner på dem med mindre pengar, på dem som jobbar på ica, på dem med barn som hon kallar mellanmjölksfamiljer. Att säga att någon är ful, är det ett personangrepp? Kanske enligt vissa men för mig är det en åsikt. Bella skriver vad hon vill, när hon vill. Därför borde man inte debattera om att ingen annan får göra samma sak. Vårat land ska vara fritt, alla har rätt att uttrycka sin åsikt, med tanke på vad hon gör så får hon räkna med att folk har åsikter.

2007-12-04 @ 08:30:09
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Helt rätt Carro....

2007-12-04 @ 08:40:58
Postat av: Caroline

Carro: Jag har aldrig påstått att jag gillar Bellas sätt att vara. Jag har svårt med mycket av det hon står för och jag tycker ofta att hennes åsikter är korkade. Men bara för det skulle jag aldrig skrika ut att hon är en ful pundare och dum i huvudet. Jag tycker det är trist när man ser en fullvuxen man sitta och skriva att han tycker att en 17-årig flicka är ful. Och ja, det är ruggigt mycket ett personangrepp, då det är en åsikt som är personligt mot just henne som människa. Det är en annan sak att tycka att ett beteende eller en åsikt är dåligt eller fult. Vad det hela handlar om är egentligen inte Bella själv, utan hela grejen med att man skriver en sådan sak, oavsett vem det handlar om.
För tänk såhär; vad har egentligen Bellas utseende med din fars ovilja mot henne att göra? Ingenting. Det är hennes åsikter han vill ge en snärt. Inte hennes ansikte.

2007-12-04 @ 08:49:42
URL: http://carolinejosefsson.blogg.se
Postat av: Blomman

Caroline!
Ord är till för att förstärkas.
Jag har ett sätt att uttrycka mig.
För mig är inte att hon är ful utsende mässigt utan snarare hennes betende som gör henne ful.
Hennes lögner gör henne ful som människa.
Jag tror inte du hajar vad jag menar riktigt.
Fulhet kan utrycka sig på många sätt, lögner är ett.
När man som hon beter sig som en idiot klankar på allt och alla, ja då blir man ful i mina ögon.

2007-12-04 @ 09:13:27
Postat av: Carro

Med tanke på att jag känner min pappa så förstår jag hur han menar. Grejen är fortfarande att jag inte tycker att det finns något försvar mot henne. Hon sätter hårt mot hårt, det är inte synd om henne. Hon har satt sig i den situationen själv, hon skriver rakt ut vad hon tycker och tänker. Angående det där med utseénde så kan det ju diskuteras. Om han nu tycker att både hennes utseénde och hennes åsikter är FULA så let it be. Jag tycker inte och kommer aldrig, tycka synd om den där bruden.

2007-12-04 @ 11:59:37
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Gurkan

Till Caroline J!
Du verkar inte fatta vad blomman menar.
Han säger ju att om man ljuger blir man ful som människa.
Och det är fan i mig sant.
Denna lilla fjolla som kallar sig blondinbella, är en nobody.
Hon talar ju inte sanningen.
Och snackar en jävla massa skit.
Men du kan ju tycka vad du vill men vi andra har också en åsikt som vi också får framföra hoppas jag.

2007-12-04 @ 13:39:11
Postat av: Caroline

Hej du Gurkan (önsketänkande?)!
Det enda det hela handlade om som jag skrev var att jag tyckte att det var ett ganska trist och omoget beteende från någon som är så pass gammal att kalla någon för en ful pundare. Hur Bella är som person eller hur någon annan är som person är oväsentligt. Som jag tidigare skrivit (om du har läst) står inte hon och jag alls för samma åsikter och jag har t.o.m skrivit negativt om hennes åsikter i min egen blogg.
Jag tycker bara att det är viktigt att folk börjar lära sig att skilja på en människas beteende och sådant som hon inte alls kan ändra på. Ni behöver ju inte hetsa så förbannat. ^^

2007-12-04 @ 15:39:14
URL: http://carolinejosefsson.blogg.se
Postat av: Gurkan

Vi är inte arga....
Blomman står för vad han säger.
Och hon bella verkar ju vara sjuk.
Hans ord kanske var i tuffaste laget men i alla fall.
Jasså du gillar gurkor ha ha....

2007-12-04 @ 15:46:21
Postat av: Caroline

Nja, jag menade väl mer att det var ett önsketänkande från din sida ^^

2007-12-04 @ 15:51:49
URL: http://carolinejosefsson.blogg.se
Postat av: Gurkan

Ha ha Caroline !
Jag behöver ingen penísförlängare.

2007-12-04 @ 15:59:54

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: