Hata hata hata Göteborg !

Ja nu är det dags för ytligare ett derby mot IFK Göteborg.GAIS har inlett med två förluster en vinst och en oavgjord.Att vinns mot DSS är inte helt enkelt GAIS förlorade båda mötena förra året 0-1. 0-1.Så vad talar för GAIS i år ?Inte ett skit.Jag hoppas och ber till en högre makt att denna gången är det våran tur att ha lite flyt, men det händer sällan.Jag tycker att den nya tränaren Magnus Persson är ett jävligt osäkert kort.Han har inte den erfarenheten som krävs för att leda ett GAIS .Fansen kräver mycket och vi vill att spelarna skall leverera.Jag frågarsätter hur han har värvat inför säsongen.Jag menar Lycec en kille man aldrig har hört talas om eller gjort något större väsen av sig, dessutom får han inte spela.Morales har spelat men inte en jävel visste  vem han var, en chansvärvning enligt mig.Så varför är jag inte förvånad ? En skitdålig tränare, dåliga nyförvärv, en flat stryrelse som inte har mycket koll på vare sig det ena eller det andra,Mycket neggande från min sida nu, men jag älskar GAIS så mycket och vill att vi fans skall få någon framgång någon gång.Därför vill jag se lite mer genomtänkta saker inom GAIS Wallin har gjort mycket bra men när han propagerade för FC Gotiha då höll jag på att svimma.Man gör inte så mot en själ.Är man in princip född GAISare så kan man väl inte stå och skrika Gotiha Gotiha.Vilken skulle kännas som ett jävla hån.Nu hoppas jag att GAIS laddar ordenligt inför derbyt och att vi någon gång kan få pissa på IFK.För är det något lag jag hatar av hela mitt hjärta så är det just IFK GÖTEBORG.Ett lag som har mest tur i hela världen, medgångssupportrar osv, man hör alltid från IFK fans , jag jag har hållt på dom sen 82, osv pinsamma jävlar som som håller på dom när det går bra.När en annan har kuskat runt i Grebbestad, Åsa , Mellerud och andra skithålor i dom åren i div 3, så dom blåvita vet fan i mig inte hur det är att lida.Men trots allt så kommer jag att stå där på torsdag och och skrika GGG AAA III SSS GAIS GAIS GAIS.Och hoppas att GAIS tar poäng mot kräkvitt, det hade glatt mig oerhört.Men risken är att man får  se IFK stå och hyllar sin hjältar efter ytligare en gris seger mot GAIS.Men så länge det finns liv finns det hopp.
NU TAR VI DOM !

Mvh Blomman

Postat av: Sofie

Vad tycker du om P2?

http://drinkit.blogg.se/1208269026_p2.html

2008-04-15 @ 16:30:21
Postat av: Blomman

P2 ? Men b1 och B 2 vet jag vilka det här ha ha Bananer i pyjamas.

2008-04-15 @ 18:24:47
Postat av: kasper

de tog hundra år för bajen

men som ett ordspråk säjer den som väntar på nått gott väntar alldrig för länge ;)

shalla shalla heja GRÖÖN SVART

2008-04-16 @ 00:51:35

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: