Hej mitt namn är penis ! får jag stå här ?

Idag skall jag ta upp ett väldigt känsligt ämne bland män och killar nämligen mannens könsorgan.Den har kallats snoppen, kuken, dasen, ballen,dolmen, ja kärt barn har många namn.Jag brukar läsa Aftonbladets bilaga på söndagar och 90% av alla frågor i sexspalten handlar just om mannens kön.Tex hej jag är en man på 28 år min snopp är 11 cm är jag onormal ?Svaret blir til 95% nej min vän du är helt normal.Vad fan är normal undrar jag? Jo eu har bestämmt att eu snoppen är ca 17 cm. är då 11 cm normalt ? fan vet.Men ämnet är jävligt känsligt många killar men lider i det tysta , en del blir till och med retade i skolans dusch och det är för jävligt anser jag.Kuken som jag väljer att kalla den är ju bara ett redskap det hjälper ju inte om du har 28 cm om du inte kan använda den.Sen är det många killar som skryter hur stor den är, och oftats är det bara bullshit.En del killar lider så mycket så dom till och med förstorar den! för vem är min fråga? är det för sitt egna dåliga självförtroende eller för att visa upp den bland grabbarna i bastun ?Men detta ämne har blöts i en massa herrans år och man blir aldrig riktigt klok.Nu är det så här att kvinnans vagina är ca 10 cm djup så då kan vem som helst utan Blondinbella räkna ut att man behöver inte ett monster till kuk för att tillfredställa en  kvinna.Jag vill bara påpeka detta att man inte skall bry sig så mycket om storleken vissa kvinnor gillar stora vissa gillar mindre.Men jag tror inte att storleken  betyder så våldsammt mycket, utan det handlar om annat .Män har generellt ett behov av att synas fina bilar, gott om stålar snygga kläder, och hur många man har lagt på rygg, det är viktiga saker i en del mäns värld, patetiskt men så är det.,Men saken är den att det blir så löjligt att diskuteras mannens kön,inte fan diskuterar man kvinnas kön så ofta, det kan hända att frågorna handlar om kvinnas bröst , jag har så små osv, men där hamnar man i ett annat läge många kvinnor förminskar brösten pga att dom får ont i ryggen.Jag tror att dom flesta killar är rätt nöjda med sina kukar och att det är media som förstorar upp problemet, det är inget problem anser jag men än då tas det upp var och varannan vecka i sexspalter.Och i alla dom flesta fallen så svarar experterna på att kille som frågar är normal så varför bry sig ?
Jag hoppas nu att ingen tar illa upp för det här inlägget det har inte varit min mening.Men jag blir så jävla trött på denna diskussion om mannens kön.Och ni grabbar som har lite mindre bara ös på.Det är hastigheten per sekund som gör det.

Mvh Blomman

Postat av: E.

ispirerad av vem?

Puss.

2008-04-24 @ 10:51:22
URL: http://platine.blogg.se
Postat av: Blomman

Av vem?ha ha hajar inte!

2008-04-24 @ 11:01:58
Postat av: Blomman

Ah nu vet jag vad du menar är du inspirerad av Blondinbella , det var det jag undrade.

2008-04-24 @ 12:44:12
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Du skriver jävligt bra saker Blomman och framförallt roliga .....

2008-04-24 @ 12:57:50

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: