Varför skall man ha kläder ? när det är så skönt att vara naken !

Nu när man är bloggare som surfar man runt och kollar andras bloggar! Mesta dels är det tjejer som bloggar och överallt får man se , jag skall ha den kjolen eller dom byxorna eller dom skorna.Är inte det ganska ointressant vad man har på sig?Lika så jag har ätit det i fisk idag ? och vem fan bryr sig?Kan inte bloggare skriva om viktigare saker en så ?Nu kommer jag att få min dotter på mig men det är smällar man får ta ha ha. Visst detta kanske är en dagbok för dom flesta men för mig är det som att skriva kåseri, jag tar upp roliga saker , tråkiga saker men inte fan skulle jag berätta på bloggen vilka kallingar jag har på mig idag, eller vad jag åt till middag, eller om jag skall på fest med BAGGEN.Visst det kanske någon skulle vilja veta vad jag har för kallingar dream on säger jag , jag skulle aldrig sjunka så lågt och tala om det, eller skulle jag*s*Nej där går gränsen för hyckleri enligt min smak.Men det är ett fritt land och folk skriver om vad man vill.Men snälla skippa fjortissnacket det blir löjligt.Jag skiter i vad nu har för trosor , eller om ni har köpt en ny topp, skriv mer intressanta saker så kan det hända att ni får en kommentar av mig.Ta upp sånt som är viktigt, eller sånt som e kul skoja till det lite.Undvik  sånt som folk igenligen skiter i.När jag har tagit upp Blondinbella då blir det ett jävla hallå, vilket är mitt syfte i bland, men när jag skrev om Arboga morden var det knappt ett inlägg, det verkar som folk bryr sig mer om den tönten än att två barn blev mördade.Det tycker jag verkar vara lite märkligt.Betyder inte världen mer än att Blodinbella har 500 besökare per dag?Jag börjar att ifrågasätta.Bryr man sig mer om vad folk har för kläder än att folk svälter ,. eller att barn far illa.Det är min fråga till er.Tänk på saken lite och skriv gärna ner era tankar.

Mvh Blomman

Postat av: jilo

Om du är inne och läser fjortisbloggar så får du väl skylla dig själv att sådana ämnen behandlas där. Eller?

Men helt sant är det ju att det skrivs mycket skit i diverse bloggar. Men är inte det syftet med en blogg att man kan skriva av sig lite. Det är väl ingen som tvingar in dig på bloggar som handlar om underkläder eller dylikt. Helt och hållet upp till var och en. Ganska festlig blogg du har:)

2008-04-18 @ 14:29:35
Postat av: Blomman

Tjena Jilo !kul att ni värvar halva min första uppställning*s*Jag skrev att när man surfar runt på olika bloggadresser, så är det mest snack om vilka kläder skall jag ha idag, sånt tycker jag är tråkigt.Vore roligare om dom skrev om sånt som har någon betydelse, eller som är kul precis som jag sa.Men som sagt det är ett fritt land vi lever i och man får skriva om vad man vill även underläder*s*

2008-04-18 @ 14:39:42
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Polaren Per

Håller med dig Blomman till punkt och pricka!Det är så jävla ointressant att läsa vissa bloggar.Men din är kul ha ha ha.

2008-04-18 @ 14:58:49
Postat av: Evis

Måste bara kommentera detta med att tjejer skriver ointressanta saker tycker du. Men det beror ju faktiskt på vad man är intresserad av. Du är inte intresserad av kläder men du är intresserad av sport!Och jag kan garantera att det finns många som tycker att sport är ointressant. Så det beror ju på vad man vill läsa. Men kan hålla med om att arbogamorden är mer att bry ej om än blondinbella.

2008-04-18 @ 17:46:00
Postat av: Blomman

Ja visst men skriver inte bara om sport och jag gllar kläder.Men inte fan tycker jag att mina läsare skall kommentera vilka byxor jag har eller om jag har boss som deo, det är sjukt pinsammt.

2008-04-18 @ 21:23:03
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: