Fakturan från Dagens Media kom

Stackars blondinbella hon har fått en räkning på 7 lakan,oj då spar in på stureplan eller Rimmini resor så kanske du får ihop det. Men nu var det inte frågan om det utan att hon hade fejkat bilder och lagt ut på bloggen med ett clownansikte som hon hade ritat på sig själv, ett gott råd fortsätt med det,! du är bara en clown som alla skrattar åt. Blondinbella,du gör bort dig gång på gång och jag kan inte fatta att en sådan ointressant person som du har så många läsare. Du har blivit wilda westerns Jesse James fast tvärtom, du vill spotta på dom fattiga och ge dom rika en mer. Du är ingenting utan din blogg, för fan människor vill ni verkligen veta  vad hon äter, köper för kläder, vem hon hånglar med, vilka skor hon skall ha till sin intervju på NRJ. Kan ingen annan en jag fatta att detta skåp är en obetydllig nolla som har fått allt för mycket uppmärksamhet. Om ni läsare skulle bojkotta henne så skulle henns gloria falla så långt ner så att hennes vanskapta vader skulle bli snygga. Svenska folket STÅ UPP bojkotta moderat apan och Reinfeldes lakejer, låt inte moderaterna stå på Globen och dricka Gula Änkan på tub stoppa dom blå innan det är för sent, stoppa Blondinbella som skall vara förebild för dom unga genom att åka till Rimmini och inte ha alla hästar hemma, låt folket bränna henne på bål på järntorget, och hälsa från Werion i ottan Nil i city 105.6.

Mvh Blomman

Postat av: HDR-fotografen

Så gött. Synd att fotografen var hygglig och inte saftade på med 14000 kr som han hade rätt att ta.

2008-08-21 @ 15:33:26
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/
Postat av: Mr Gnosjö

Tomhet, medlidande, är ord som dyker upp i samma rum som Peter Blomqvist. Tycker det känns rätt med både Rimmini och Champagne- förstår dock att ditt kunnande är minst sagt begränsat inom detta område då Gula änka är en riktig sosse dryck(som du & dina bröder på sin höjd dricker på sin 60 årsdag), vi borgare dricker enbart "broder louis"(Louis Roederer, då gärna av årgång -96 ett underbart år!)



Blondin Bella, det är ju inte du och jag som kissar ner oss när räntan sticker, eller för den delen gnager på kuddkanten i slutet av varje månad.....



See ya dont wanna be ya



/ Mr. Gnosjö

2008-08-21 @ 16:12:07
URL: http://www.gnosjo.blogspot.com
Postat av: Blomman

Nej du Mr Gnosjö ! vi sossar dricker en blandning mllan pelerose, vodka och fruktsoda och denna härliga dryck sammlar vi i samma dunk som kallas punkdunk.Sen står vi utanför dom brinnande oljefaten där vi står och sjunger våra sånger som Staten och Kapitalet, Mona Tumbas slim club, Livet är en fest, medans borgarasen slickar röv på Gösta Bomans hantlangare.

2008-08-21 @ 21:16:56
Postat av: Mattias

Vad hände med min briljanta kommentar här??? Fick den inte vara med och diskutera??!?

2008-09-02 @ 00:07:03
Postat av: Blomman

Bäste Mattias !

Ditt inlägg var varken trevligt eller briljant, där av publiserades det inte.Jag avgör vad som får stå på min blogg.

2008-09-02 @ 08:03:52
Postat av: Blomman

Hej igen Mattias ,du hajar inte ironin va.Mitt språk skall du skita i, jag har dysexli men jag skriver en då. Blondinbella är en moderatapa, och borde brännas på bål, men i detta landet 2008 får man inte bränna häxor på bål.Jag har barn vilket du inte har din tönt, du vet väl knappt hur man gör . Varför tar du henne i försvar ? honär en häxa som borde flyga en annan stans, en till Rimini, där hade ju hon ingen större framgång för utom att få spagetti mellan .....

2008-09-02 @ 22:00:37
Postat av: Blomman

Mattias Ring mig så jag vet vem du är har du stake till det då kanske ? du är snabb att klaga , kom igen är du vågar ringa.

2008-09-02 @ 22:06:22
Postat av: Fia

Ojdå här gick det hett till....vågar inte ens kommentera inlägget =O

2008-09-03 @ 22:40:36
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Vill du att din blogg ska bli till dagens blogg? Gå då in på min blogg http://Ferhat.blogg.se/ eller gå in på http://ferhat.blogg.se/2008/september/dagensblogg.html och kommentera om att du vill vara med. Glöm inte att skriva in din bloggadress och imorgon vid 16.00 tiden berättar jag om vilken blogg vinner. Så titta in där :).

2008-09-03 @ 22:40:44
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Blomman

Mattias så länge du skriver sådan skit som du hitils har gjort så raderas skiten. Du pratar om mogehet osv du verkar ju inte så speciellt mogen. Jag förstår inte vad du gör på min blogg överhuvudtaget? Du gillar inte mig och jag gillar inte dig, så undvik att vara här så slipper jag radera dina oerhört omogna inlägg.

2008-09-04 @ 08:02:27
Postat av: SexigT

Om du inte vill att han ska vara på din blogg för att han inte tycker om dig. Vad gör du då på Bellas blogg om du inte tycker om henne? Vad har hon gjort dig personligen? Har hon skrivit i sin blogg om dig så som du skriver om henne? Du hade tre barn va? En vuxen människa klankar ner på en 17 årig flicka. När du var 17 år, gjorde du några misstag då? Låt henne vara 17 år och lära sig av sina misstag.



Mvh en som är 29 år och lärt sig av sina misstag...

2008-09-10 @ 15:01:22
Postat av: Blomman

Hej där fröken sexig T!

Att jag inte gillar Blondinbella är att hon ljuger, man kan tala sanning även om man är 17.Jag var inte guds bästa barn när jag var sjutton det skall gudarna veta. Men varför ljuga om saker för att man skall få press eller för att skydda sitt röjarliv gent emot sin pojkvän. Hennes kompisar är ju inte hennes kompisar numera ! varför? lyckades hon inte köpa deras tystnad ? Jag låter folk skriva vad dom vill men om jag inte tycker att det passar så tar jag bort det, jag är domare och bödel på min blogg, sen vad du eller andra tycker om det , de skiter jag i. Ha en bra dag.

2008-09-10 @ 15:49:44
Postat av: SexigT

Men hur vet du att hon inte talar sanning då? Känner du hennes polare? Bara mest nyficken eftersom många dömmer henne. Frågar man ju inte så får man ju aldrig svar :) Och måste säga av alla blogg som jag skrivit kommentar på så är du den ända som svarat. Det tycker jag är väldigt bra :) Men jag kan ej förstå varför man är så hård emot henne.

Mvh SexigT

2008-09-10 @ 18:48:10
Postat av: Blomman

Hej igen !

Det finns en som känner till det här och jag vill och skall inte avslöja det här.

Men det så kallade övergreppet har aldrig ägt rum.

2008-09-11 @ 10:06:43
Postat av: SexigT

Du menar Alexandra?

2008-09-11 @ 11:08:28

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: