Vad var det jag sa !

Med tio minuter kvar av förlängningen så ligger det svenska damlandslaget i fotboll under med 0-1. Och dom kommer så klart inte att vinna detta. Det känns så skönt att jag har för det mesta rätt i mina inlägg ha ha. Dom räcker inte till dom är för dåliga helt enkelt. Kolla andra idrotter ta  svenska herr dubbelparet tog sig till final efter en heroisk insats. Men fotbolls tjejerna , ja jag vet inte om jag skall skratta eller gråta så dåligt är det. Jag tycker det är pinsammt att höra tjejerna som pratar om medalj osv, när dom inte klarar att prestera och vara bäst när det gäller, så är det nästan alltid inom lagidrotten detta gäller även herrarna , i den individuella idrotten har dom bättre inställning. Ta lärdom av detta svenska lagidrottare. Var ödmjuka, träna hårdare, bli bättre  individuellt ,stå och öva på  teknik, skott,  och nöt efter träningarna, offra er. Men det gör ni inte då kan det heller aldrig bli någon framgång. Heder till svenska damhandbollslaget som presterade när det gällde vann mot Tyskland i handbollsturneringen. Men vi får se hur det går sen. Ja ja femenisterna kan säkert ha ett och annat att säga till om, men i fotboll räcker det svenska damlandslaget inte till, bye bye Bejing !

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: