Att läsa mellan raderna !

Jag läser inte allas bloggar på långa vägar, för dom flesta är tråkiga men då och då händer det. Som idag tex kollade jag en persons blogg som har valt att ha den anonym. Av den anledningen tänker jag inte på något sätt hänga ut han eller hon, utan jag väljer att kommentera det här. Jag kan se följinlägg från saker som jag har skrivit om här på min blogg. Vad exakt personens inlägg har handlat om vill jag inte skriva om, för då kan jag lika gärna skriva ut personens namn.Men jag har vid ett par tillfällen  sätt denna persons psydonym dyka upp på bloggar som jag inte har skivit på och det har skrivits om mig att jag är si och så. Det verkar som personen i fråga har relativt dålig fantasi, och tror att jag är roten till allt ont i världen, men så är det ju  självklart inte. Så om du nu är inne och läser här vilket jag vet att du är. Tro  inte ! ta reda på fakta, du är ju en världsvan person med många bollar i luften, och har huvudet på skaft. Om jag skall ta ett exempel på vad du har skrivit så skrev du att jag tror att jag är guds allsmäktige bland annat. kanske är jag det*s* Nej självklart är jag inte det. Men näst in till ha ha. Ha en bra dag ute i cyberrymden !

Mvh Blomman

Postat av: Agnes

Du är helt OK, ha en bra dag kram :)

2008-12-03 @ 11:31:41
Postat av: Blomman

Tack för det Agnes , det är du med.

2008-12-03 @ 16:03:41

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: