Bonka bäver !

Ja kärt barn har många namn det vet ju alla . Men själva sexakten har nog en hel del. Typ pippa, göka, ligga sked, bonka bäver, knulla, sätta på . doppa, gänga,nuppa, nulla, Och alla saker betyder likadant, sen har vi finare ord som att ha sex, älska, umgås, samlag,  med mera. Knulla är ett bra ord det fattar alla , visst lite rått men en då. Det funkar. Att säga skall vi ha samlag är som att äta salt det blir en bitter smak i munnen. Jag undrar vem som kom på ordet knulla, om det finns någon läsare som kan förklara det så vore jag tacksamm. Jag tycker ofta att man pratar för lite om sex och sexakter, sex är skönt och sex är ok idag. I vissa länder skall man vara oskuld när man gifter sig, och det gäller bara kvinnan, jävligt konstig mentalitet. Hur skall skall man veta om personen man gifter sig med är den rätta om man inte har testat lite innan. Det behöver inte vara den rätta bara för man gifter sig. Men chansen är ju att man kommer att få ett bra sex när man känner varandra bra. One night stand kan vara bra men  om oftast är det skit man är alltid full. Sex skall delas av två människor som tycker om varandra, då blir det bäst det tror jag i alla fall. Att "knulla runt" gör att man får ångest, och mår skit. Man vaknar upp i en sumpig lägenhet någonstans och vet inte var man är eller vad man har gjort. Så smyger man därifrån och hoppas att man aldrig någonsin får se denna människa igen. Nej mitt råd är att satsa på förhållande det är det bästa som finns . Att ha någon som bryr sig om och vill ens väl det är bättre en vilket jävla knull som helst.

Mvh Blomman

Postat av: Agnes

du har precis rätt, kram

2008-12-08 @ 18:44:29
Postat av: Syrran

Knulla,fitta,kuk... Alla är de gamla ord.. de har använts i flera tusen år... Fitta betyder t.ex. "reva" .. Som en reva i byxbaken... Eller springa.. Men inte som att springa iväg... Runka behöver inte vara onani... Man kan runka ändå...

2008-12-08 @ 19:06:58
Postat av: syrran

Knulla kan tolkas som att "gnida" sig lite mot något...

2008-12-08 @ 19:09:24
Postat av: Putte

Och vad kallar du det du gjorde på festivalcampingen.....tips på bra band

http://www.myspace.com/torpedogoteborg

2008-12-08 @ 19:47:52
Postat av: Blomman

Det måste vara lillayster som skriver , och hur hittade du hit ? Ja ja Blomman är känd eller ökänd.Puss i alla fall.

2008-12-09 @ 02:47:22
Postat av: Blomman

Syrran bor inte i Borås, skriv något annat namn.

2008-12-09 @ 02:52:16
Postat av: Blomman

Putte Torpedo e grymma.

2008-12-09 @ 03:20:08
Postat av: Ilkka P

Hej Blomman. Använder du epost adressen som du har på VIK, i-bguru.....?

2008-12-09 @ 22:38:40
Postat av: Blomman

Japp det gör jag jag såg ditt mail men har inte hunnit svara.

2008-12-09 @ 23:41:25
Postat av: Anonym

Själv har jag lagt allt sånt på hyllan, drar inte ens en tralla längre, finns liksom ingen anledning. Visst var jag lite slampig i början av året, testade den otroligt seriösa kontaktsajten mötesplatsen.se Och av de 34 jag träffade genom dem så ville 32 ha sex på första dejten, de andra två ville inte alls, så de fick åka hem till Alvesta och Eslöv utan att ha fått smaka på supersalamin :)

2008-12-19 @ 13:27:06
URL: http://hycklare.blogg.se/
Postat av: Blomman

Ha ha supersalamin ! den var bra.

2008-12-19 @ 16:53:45

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: