Då var det julafton!



Snart kommer släkten för att fira jul. Det skall bli roligt att dom kommer. Tyvär kommer inte Agnes bror då han sitter i på en flygplats i USA. Men i alla fall det skulle ju inte bli så mycket julklappar men det blev det en då som vanligt. På julbordet finns allt som skall vara så klart, skinka, revbenspjäll, prinskorv , köttbullar sill osv. Själv jobbar jag ju i natt så jag skall ta hand om dom gammla på bästa sätt , men sen skall jag ha en värdefull semester. Sen är det roligt att min dotter och hennes kille firar med oss. Men lite bittehet finns i jul en då man tänker mycket på det som hände min son men det går väl över så småningom. Sen finns det dom människor som skriver en jävla massa skit om mig på sina bloggar, falska människor som för mig inte har något värde överhuvudtaget. Människor som jag önskar av hela mitt hjärta  all olycka. Människor som framstår som gudar och fina människor på sina bloggar men i själva verket är dom värsta ormar som finns. Nej nu skall jag inte förstöra min jul med att älta detta . Dom människor som jag älskar finns hos mig idag  i alla fall dom flesta. Dom andra kan jag ju vara utan.  Jag hoppas att ni andra får en fin jul med det skall jag ha i alla fall.

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: