Ensamhet eller tveksamhet ?

Nu är det helg igen och för många innebär helgen glamm och glamour , killarna och tjejerna som lockar på krogen, polarna , förfesten, efterfesten mm. Dom flesta är glada att jobb veckan är över och helgen står för dörren. Men inte för alla. Det finns dom människor som är så ensamma så att klockorna stannar i Kina. För en del är jobbet allt, då man inte har några vänner eller att man inte har någon tjej. Jag älskar själv helgen kanske inte just denna  då jag jobbar 2  av 3 dagar denna helg.Men jag har ju inte dom problemen som jag räknade upp. Jag trivs bäst hemma med tjejen, man äter och dricker lite gott kanske kollar på en film. Men jag kan en då inte låta bli att tänka på dom som är så ensamma. Tänker själva kom hem till en tom lägenhet som är precis tyst, äta ensam lägga sig ensam.Det måste vara för jävligt helt enkelt. Visst det finns säkert människor som trivs att vara ensamma men jag tror att det  % är väldigt låg. Vad skall man göra då åt sin ensammhet ? ja den frågan är ju inte så lätt att besvara då dom flesta lider i det tysta. Många är väldigt blyga så att rekomendera förenigar eller krogen är inte så smart kanske. Jag har inget bra svår hur man skall kunna hjälpa dom ensamma. Ni läsare kanske har! Ha det bra där ute och var rädda om varandra.

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: