Här är beviset ! Blondinbella står med krokiga ben!

Likt Janne Josefsson har jag gjort vissa efterforskningar efter kritiken att jag sa att Blondinbella står med krokiga ben. Jag har belägg för vad jag säger det är bara att kolla bilden. Jag har fortfarande inte förstått varför hon står så på 99% av alla bilder hon syns på. Jag har sökt svaren men inte hittat något som kan hänvisa till hennes krokighet. Allt jag kan göra är att gissa. En gissning är att all sprit som hon dricker på kändisfester har satt sig  i ena benet. Det andra kan vara alla miljoner i handväskan som hon skall ha innan hon är 20. Det tredje kan vara rävpälsmössan som måste vara en tung börda då rävar får lida fruktansvärda kval för att hon inte skall frysa om sin lilla hjärna. Mitt råd till dig Blodinbella är att leta upp en plastkirurg och åtgärda problemmet, med dina krokiga posbilder. Det ser endast fånigt ut och du gör bort dig som alltid. Det räcker att du öppnar din trut i tre minuter på tv för att man skall få avsmak. Det enda du bloggar om ärhur mycket pengar du skall ha, hur rik du skall bli osv. Men förfan ta lite ansvar du som skall vara förebild, gör något bra för andra tänk på dom som inte har det lika bra som du. Men så är det med dom flesta moderater,unga navia och helt jävla blåsta. Vi ser ju nu vad denna regeringen har gjort. Arbetslösheten är högre en någonsin i landet. Tack o lov så sitter inte tupe´Fredrik mer en denna mandatperioden. För om han hade fått regera en period till ja då hade vi varit ett U-land av stora mått.

Mvh Blomman

Postat av: Yksi

Var är bilden...?????????

2009-01-06 @ 22:17:51
URL: http://yksi.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: