Kanon eller kalkon ?

Ja det kan man fråga sig.
Jag kollade en stund på Falun-Pixbo i Svenska superligan och man blir aldrig förvånad.
Rune Engström tränare i Pixbo säger upp sin tränareroll i direktsändning, en feting kalkon i mitt tycke.
Jag trodde att innebandyn hade kommit ifrån sådan kalle anka grejer men icke.
Det är så dåligt gjort av Rune så att man blir mörkrädd ,förlåt mig tränarkolega men så är det.
Han skulle ha sköt det på ett bättre sätt. KALKON !
Kalkon nummer 2 till skidskytte landslaget som gick ut med att ta medaljer i VM men var man ens nära ? nej inte ett skit.
Skall man spänna upp sina muskler med att man skall ta medalj i ett VM så måste man också vara bäst när det gäller.
Men tyvär händer det allt för ofta inom svensk idrott  att man är kaxig innan ett mästerskap för att sen rasa ihop som ett korthus.KALKON !
Dags för en kanon Susanna Kallur, målmedveten som få och utan att dopa sig satte hon världsrekord inomhus, starkt och bra gjort jag är nästan helt säker att hon kommer att ta medalj i OS.KANON !
Kanon nummer 2 snart börjar Allvenskan i fotboll och mitt lag GAIS har ett intressant lag på G den nya brassen kommer att bli en obehaglig överaskning för många Allsvenska försvarare.KANON
Kanon nummer tre Annika Sörenstam som åter igen står som vinnare i en tourtävling , att komma tillbaka igen efter flera motgångar är inget annat än KANON !


Mvh Blomman



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: