Jason varning !

Den 11/1 2008 åkte jag dom 13 milen enkel resa till Virserum för att se matchen i Ligan mellan Kvillsfors och mitt gamla lag Barnarp.
Glad i hågen åkte jag tidigt när det var ljust.
Tack och lov.
Men när jag började närma mig Vetlanda började det att bli skumt.
Jag och mörker körning är ingen bra kombination, blir lätt bländad.
Men jag tog mig till Virserum utan problem , och intog pizzeria Jerico,det var en av dom sunkigaste pizzor jag har ätit. Alltså skit äcklig.!
Men jag letar mig till Sparbanks hallen och kollar på matchen.
Trivsamt sällskap på läktaren. och gott kaffe bjöds.
Matchen slutade med klara siffror till hemmalaget Kvillsfors som vann med 7-2.
Men nu till skräckresan hem till byn igen.
Jag har då aldrig sätt ett sånt mörker som vägen mellan Virserum och Vetlanda, mina fasor var att bilen skulle stanna i skogen och Jason skulle hoppa fram ur skogen iklädd hockeymask och motorsåg.
Huvaligen, vad mörkt det är.
Jag fortsätter på vägen  och tänker att snart dyker Freddie Kruger upp och tar sig in i mina drömmar och förstör att Värnamo skall hänga kvar i div 4a, rysningarna i ryggraden känns.
När jag äntligen når civilisationen Vetlanda , vem står där om inte polisen och omdirigierar trafiken så att man hamnar vid Vetlanda golfklubb, jag har ingen aning om hur man skall nå väg 127 igen.
Men plötsligt kommer två bilar.
Vilka är detta Jason eller Freddie?
Nej tack och lov Värnamo och Ante från Barnarp.
Dessa vänliga herrar lotsar mig ut på rätt väg igen.
Något senare når man metropolen Skillingaryd utan att ha blivit styckad eller tagen av polisen.
Vad blir då kontentan ut av denna resa?
Jo att Jason och Freddie bara är film skräckisar och inte finns på vägen mellan Mållila och Vetlanda.

Mvh Blomman

Postat av: Kvillebyhult

Tack för att du kom idag.
Och din reseberättelse ha ha ha ha ha den var kanon.

2008-01-12 @ 03:02:29
Postat av: Carro

HAHAHAHA, Vad rolig du är :D

2008-01-12 @ 05:27:58
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Jason

Passa dig ha ha ha.

2008-01-12 @ 15:26:29
Postat av: KNÄCKEBRÖHULT

Ha ha ha, det var rolig läsning.

2008-01-14 @ 15:23:42
Postat av: KNÄCKEBRÖHULT

Ha ha ha, det var rolig läsning.

2008-01-14 @ 15:23:54
Postat av: Caroline

PAPPA FÖR SJUTTON. Om du vill att jag ändrar din blogg så får du skicka bilder o sen vilka färger du vill ha, vad de ska stå på headern o sånt. [email protected]

2008-01-14 @ 22:00:39
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Låt din fantasi flöda bara det blir snyggt.

2008-01-15 @ 13:22:22
Postat av: Tommy

Är du mörkrädd blomman? ha ha ha.

2008-01-15 @ 14:55:46
Postat av: Caroline Blomqvist

men jag behöver BIIIIIIIIIIILLLLLLLLDDDDDEEEEEEER. Bilder. du vet. smartass.

2008-01-16 @ 12:11:10
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Hämta dom på Barnarp Bulldogs hemsida.

2008-01-16 @ 17:09:15

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: