Sämst igen när det gäller.

Sverige måste vara det landet i världen som inte kan leverera när det gäller. Idag hade det räckt med oavgjort mot Ryssarna som har ett utlandsproffs, inte ens det klarar vi av.Lagerbäck som jag hyllade mot b nationen Grekland skall sparkas åt helvete, in med Glenn Strömberg som kan fotboll. Isaksson i målet måste vara Europas sämsta målvakt, då han har spelat typ två matcher på ett år , i sista matchen släppta han in åtta, fy fan då hade jag lagt av om det det hade varit jag. Ljungberg har inte gjort ett piss på tre matcher, likaså Henke Larsson, dom e slut enligt mig. I allvenskan finns många unga hungriga spelare som Lagerbäck har ratat, han tror på ligan dom spelar i i stället för hjärta. Bara för att man spelar i Premierleage så är det inte säkert att man kan prestera i landslaget, Ljungberg är ett typ exempel.Sen undrar jag vem fan är Petter Hasson, Fredrik Stor , Mikael Nilsson, jo det är medelmåttor som den där jävla Lagerbäck har trott på.Kolla i GAIS Bobbie friberg dela Crus en av Sveriges bästa mittbackar har inte ens fått förfågan om ett läger ens. Lagebäck och Andersson borde skämmas hur lagutagningarna har skett. Åter igen så går man på namnen. Oftast så har jag rätt och jag säger det igen, Sverige är ALLTID SÄMST NÄR DET GÄLLER !

Mvh Blomman

Postat av: Grolle

Utan Isakssons hade vi legat under med betydligt större siffron i halvlek. Det var ju han som räddade kvar oss i matchen. Inte mycket han kunde att göra på de båda ryska målen. Din idrottskunskap verkar inte va speciellt stor blomman......

2008-06-19 @ 09:49:02
Postat av: Blomman

Jag menar överhuvutaget så håller han inte måttet i Europa, det bevisar väl det svala intresset för hans målvaktspel.

2008-06-19 @ 10:05:32
Postat av: Grolle

Haha om du hängt med lite borde du vetat att han inte saknar anbud från andra klubbar.

2008-06-19 @ 10:09:15
Postat av: Blomman

Jag vet att han har fått förfrågan från turkiska Galatasaray , men det är la knappast någon topplub eller.Eller har du fler !

2008-06-19 @ 10:47:06
Postat av: Grolle

http://www.fotbollsexpressen.se/FotbollsExpressen/1.1190109/rykte-andreas-isaksson-till-psv



Kom in i matchen............

2008-06-19 @ 11:18:47
Postat av: Blomman

Rykte hit och rykte dit. Jag vill se om han blir första målvakt.Han har bara varit det i Trelleborg och det är ju en jävla merit. Pinsammt att han skall vakta målet i Landslaget när han inte får spela ligamatcher, det är min åsikt och den får jag väl ha hoppas jag.

2008-06-19 @ 13:07:17
Postat av: mrX

Sen har det ju gått rätt bra för Sveriges motståndare i kvartarna så det kanske inte var så farligt fiasko ändå...

2008-06-23 @ 08:49:21

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: