Blondinbella eller finns det ljushuvuden på Lidingö ?

Eftersom  jag är en man av nyfikenhet, gjorde jag ett besök på Blondinbellas blogg.
Och kan ni tänka er jag hittade inte en enda grej som hon hade skrivit som var viktigt,
Hon sket i Arboga morden, hon sket i att barn blir mobbade , ja hon sket i allt faktiskt utom en sak, nämligen sig själv.
Hon bekymmrade sig vilken jävla pälsmössa hon skulle ha på sig i Åre.
Och att hon såg ut som ett mummintroll utan smink, ja det måste vara dagens I landsproblem.
Och om om hon nu skulle vilja ligga med någon hur skulle hon göra då ? mm äh men hallå kommer du inte från Stockholm eller, nej då kan vi inte ha sex , äh um men hallå.
Denna överklass tjej börjar att få för stort  inflyttande på vanliga tonårstjejer.
Där det är viktigast att vara snygg , ha massor av pengar och vara med i MUF.
Tjejen är sjutton år propagerar gärna med ett glas vin i handen.
Herregud har inte människan föräldrar ?
Hon har även sagt att knarket inte är farligt.
Och man skall sluta att vara så överbeskyddad.
Ja denna människa skulle verkligen behöva ha beskydd mot sig själv.
Hon sitter i en tv soffa i debatt och spottar ut den ena grodan efter den andra sen så går hon ut i tidningen och lipar SLUTA GNÄLLA PÅ MIN BLOGG .
Ja herregud den sista idioten är inte född än.
Men en del tror kanske att jag skule vara avundsjuk på denna 17 åring men det är jag inte , hon har gjort det bra och det är inte fel att tjäna pengar.
Men om en blogg kan bli så intressant som hennes , där man skriver , jag har röd bh på mig idag och svarta string, ja då skall jag också börja sälja annonser.
För det är ju så här i mina ögon är Blondinbella en 17 årig nobody som har alldeles för livlig fantasi och för mycket pengar.
Det är inte bra att denna mediapajas kan få så mycket  uppmärksamhet som hon trots allt får.
Samhället verkar ju tycka att blonderade nollor skall synas i tv  med iq som en fiskmås.
Då är det fan i mig något oerhört sjukt !
Sätt in henne i Big Brother huset låt henne ha lite sex så kommer hon att bli mer berömmd än Linda Rosing och den stackaren vann inte ens Big Brother.
Så Blondinbella sätt på på dig pälsmössan, skaffa dig ett liv , ta och väx upp och bli en normal 17 åring, du är inte Spice Girls !

Därför vill jag rekomendera er att kolla in denna sida, den är skitkul.
http://bellasuger.se/
Annars finns orginalet här.
http://www.blondinbella.se/default.aspx

Men kräkvarning utdelas och besöket sker på egen risk.

Mvh Blomman

Postat av: Ewie

Gud jag hatar henne :P

2008-03-23 @ 22:33:20
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Jessi

Bra skrivet! Hon är verkligen totalt ointressant och det enda hon bryr sig om är henne själv, hennes utseénde och hennes jävla pengar. Man blir trött!

2008-03-23 @ 22:34:32
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag har svårt för vad jag tycker. inte om blondinbella, utan då om bellasuger.se... då denna sidan enbart hittades av mig(antagligen av dig också?!) som en länk från blondinbella... sen tycker jag det är skillnad på att smutskasta någon och att debattera om dennes åsikter. det du gör tycker jag inte är mer än rätt, men det de gör på bellasuger.se är varken roligt eller intressant... iden e ganska rolig... men tycker det görs på fel sätt. Hon är ett sadedjur som bör bekämpas, men kanske på ett annat sätt.

2008-03-23 @ 22:39:51
URL: http://www.jossefinast.com
Postat av: Blomman

Hennes ide´ att tjäna pengar är ok.
Men när hon öppnar käften så blir man arg.
Hom har inget att säga.
Hon pratar ju bara som sig själv och att det är är sååååååå cooooooooooolt att tjäna pengar.
Jag har läst hennes blogg från punkt till pricka men har inte hittat en enda grej som var värt att läsa.
Hon skall ju vara så världsvan, och så hipp, men hon är bara så boring.
Jag fattar inte att folk vill gynna henne genom att gå in och läsa vika jävla kläder hon skall ha på sig eller vem hon skall träffa.
Det är så patetiskt så man kan spy !

2008-03-23 @ 22:45:13
Postat av: Carro

HAHHAHAHAHAHA :) Fråga henne om hon inte vill ta en "bloggfika" med dig, ni skulle säkert ha en del att prata om, eller så kunde ju lära henne lite VETT OCH ETIKETT :D

2008-03-23 @ 22:54:41
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Nej Carro jag fikar bara med människor som har något bakom pannbenet ha ha.
Det har inte Blondinbella.

2008-03-23 @ 23:00:26
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Niklas

Ha ha ha ha!
Jag dör av skratt.Fy fan vad rolig du är.

2008-03-24 @ 12:19:04
Postat av: Pitepalten

Men vet du Blomman:Att vara blåst kan vara väldigt intressant, ur andras synvinkel,hahaa!

2008-03-24 @ 18:58:37
Postat av: elin karlsson

Såg du debatten?

2008-03-25 @ 00:12:11
URL: http://elinkarlsson.blogg.se
Postat av: Blomman

Elin !
Ja det gjorde jag.

2008-03-25 @ 00:25:26
Postat av: Thomas och Thomas

Jävligt bra blogg.
Fortsätt i den andan.!

2008-03-25 @ 07:41:20
Postat av: Lasse

Hur kan en vuxen man få kredit för att han mobbar barn???!! Barn mobbar barn, vuxna mobbar vuxna och det är illa men när vuxna mobbar barn...då passerar man gränsen!!! Usch......

2008-03-25 @ 09:50:38
Postat av: Blomman

Lasse !
Det handlar inte om mobbing.
Det handlar om en mans åsikt.
Propagerar man att knark inte är farligt, att åldern på systemet skall sänkas, då är man inte så mycket till barn,
Bella försöker ju vara så vuxen hon bara kan.
Då har man givit sig in i leken då får man också leken tåla , så är den hårda verkligheten.
Hon ser ju ner på dom som inte har pengar , dom som har det svårt, arbetarklassen you name it.
Då får man vara beredd att få en skopa skit !
För den delen så är det valfritt att besöka min blogg.

2008-03-25 @ 12:07:23
Postat av: Bellasuger.se

Bellasuger.se-crew här.

Blomman, du är en av dom få som verkligen har fattat galoppen med vår blogg.

Tack.

2008-03-25 @ 13:44:06
URL: http://www.bellasuger.se
Postat av: Blomman

Tack för det Bellasuger.se, det värmer i kalla dagar som dessa.
Jag kommer fortsätta att kolla eran blogg.
Den är skitkul.

2008-03-25 @ 14:35:15
Postat av: Jenny & Cailey

Hej hej. Då har du inte läst mina andra kommentarer på Blondinbellas blogg..?

Jag ser inte ner på människor. Alla har vi en fri vilja och alla kan vi inte heller tycka om vad alla gör. Varför tror du hon är så populär? Jo, för att folk ÄR avundsjuka. Jag skulle också vilja tjäna miljoner på att inte göra NÅGONTING. Jag skulle också vilja vara smal, blond 17 igen och lite blåst ibland. Men jag skulle inte vilja vara moderat, där går gränsen;-)

Även om man nu inte gillar henne, så tycker jag det är för jävligt att man orkar slösa sin energi på att skriva hatiska kommentarer och sen inte stå för det. Lämna ett anonymt namn bara...

Vissa föds rika, vissa föds fattiga. Det är jävligt orättvist. Jag kan bara hålla med i det du säger - faktiskt.

2008-03-25 @ 15:32:40
URL: http://www.cailey.blogg.se
Postat av: Jenny

Nu blev det lite fel, det var jag som skrev inlägget "Jenny & Cailey".

2008-03-25 @ 15:33:45
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Carro

Jenny: Ursäkta mig men gud så jävla barnsligt. Det finns säkert vissa som är avundsjuka på BlondinBella, men sedan finns det dem som inte är avundsjuka, jag inräknad. Vissa vill faktiskt ha ett normalt jobb, att hon kallar sin blogg för att jobba är bara så sjukt pinsamt. Hon skulle inte klara en dag på hemtjänsten där jag extrajobbar. Dra inte alla över en kam, bara för att man kommenterar betyder det inte att man är avundsjuk. Det är bara ett sjukt dåligt argument från sådana som inte kommer på något bättre, eller för all del, inte tänker längre än näsan räcker.

2008-03-25 @ 15:50:14
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Gör inget om det blev fel.Jag hatar alla Moderathäxor.Sen vad du tycker eller
inte tycker, bekommer mig inte.
Hon är ett ytligt as, det är min åsikt.

2008-03-25 @ 15:51:11
Postat av: Jenny

Det var inte dig jag syftade på som skriver "anonymt".

"Ta och gräv ned dig ditt äckel"

"Jag hoppas du råkar ut för nån olycka och dör"

Är inte det ganska allvarliga kommentarer i en blogg.

Det finns en människa bakom "Blondinbella" jag tycker det är sjukt att skriva såna elakheter.

Hatar man nån, eller starkt ogillar, det kan man skriva på ett mer städat sätt, tycker du inte?

2008-03-25 @ 16:06:39
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Jenny

Carro - du skriver att man inte ska dra alla över en kam. Men hur kan du veta att Blondinbella inte skulle klara en dag i hemtjänsten.

Att blogga har blivit "stort" och kan folk tjäna tillräckligt mycket med pengar på det så dom kan försörja sig, ja då kan det väl ändå få kallas JOBB? Eller?

Jag skriver, det är mitt jobb. Men jag tjänar inget på det. (Förutom att jag klarar hålla huvudet ovanför vattenytan) Jag kanske inte får kalla det jobb då? Jag kanske skulle tjäna mer på att jobba inom hemtjänsten, men nej tack. Jag trivdes inte med det.

2008-03-25 @ 16:10:01
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Jenny

Men blomman. (Är du kompis med John förresten?) Om det inte bekommer dig vad jag tycker eller inte tycker. Varför bekommer det då dig vad Blondinbella tycker? Spelar det nån roll vem som tycker? Hur stort utrymme man får som tyckare eller? Varför lägga energi på att hata moderathäxor. Jag gillar inte heller moderater, men jag skriker inte ut det, vad skulle jag tjäna på det?

Men jag fattar din grej. Du är en smart kille, fortsätt i den här stilen och du bräcker Blondinbella inom kort. Visserligen är du kille och har då kanske lite sämre bloggförutsättningar, men säg inte det, säg inte det. Önskar dig lycka till.

2008-03-25 @ 16:12:43
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Carro

Jenny: Av hennes blogg att döma så nej, hon skulle inte klara det. Och jag drar inte alla över en kam, däremot henne. Kan hon inte ens handla mat, så kan hon knappast torka en annan människa i rumpan.

Jag trivs inte heller, men bättre ett jobb och pengar, än inget alls. Och ska man jämföra jobb så är hemtjänsten mkt tyngre än att blogga. Vill man blogga och ha det som heltidsjobb, visst det är upp till var och en, men jag skulle gärna se BB på ett "normalt" jobb där hon får kämpa lite. Att blogga har inte ens några krav, inga tider att passa, ingenting som ett "vanligt" jobb har.

2008-03-25 @ 16:47:22
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Chopperfantast

Tjena mannen, då var man tillbaka i verkligheten efter att ha fastnatt i Kopenhamns lite för länge och lite för ofrivillgit , danska bengen ä inget kul o ha o göra med hehehe.
Det var faan va de va livat här då .....Blondiner ä väll fina ..... inte faan ska man mobba dom heller !!??De är ju bara småglin dessutom ....17 år ha va fan har dom som gör att ni störs så???

Goa Chopperhälsningar

2008-03-25 @ 17:33:54
Postat av: Carro

Chopperfantast: Ja, jag stör mig på henne dels för att hon bär päls, dels är så sjukt naiv, säger en sak och tar sedan tillbaka det, hon ser ner på folk, skryter och håller på, hon är bara jävligt irriterande, på många sätt.

2008-03-25 @ 19:09:54
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Jenny

Men om nu Blondinbella vill vara som Brittan, eller Silvan, varför stör du dig på det? Varför tål du inte överklassen? För att dom har pengar? För att dom är snobbar? För att dom tror att dom "är nån"? Eller?

Är det inte så att du kanske inte är så mycket bättre själv som snackar massa skit. Du tycker Blondinbella snackar goja, men vad gör du då?

Jag menar inte att hacka. Än så länge tycker jag du är bra, men du kanske måste ta en funderare? Eller?

Du säger att hon kan dra åt helvete, har hon bett dig dra åt helvete?

Varför orkar du ens gå in och läsa hennes blogg? Kan du inte hellre försöka locka läsare till din ideologi? Moderater kommer tyvärr alltid att finnas, men vi kan bli fler Socialdemokrater tex, eller Vänsterpartister, eller what ever.

Men nog finns det annat att slösa energi på än att reta gallfeber på sig själv med hjälp av någon man tycker kan dra åt helvete, som man inte tycker säger nåt vettigt och som man tycker är ful?

Eller? Är det skapa debatt du är ute efter?

PS! Vad gör du själv för att värda om medel- och underklassen? Hjälper du dom på nåt sätt?

2008-03-25 @ 20:47:15
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Blomman

Jenny !
du jag är med i så många organisartioner.
jag betalr hyran sen skänker jag bort resten av min lön, till dom som behöver det bättre än jag, i san punkanda.
Du om hon ber mig dra åt helvete, så what
jag skiter i vilket..
Jag tycker det e är ok att tjäna stålar, det vill jag med.Men än så skrik apa som gör allt för att synas då spyr jag.

2008-03-25 @ 21:17:32
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Jenny !
du jag är med i så många organisartioner.
jag betalr hyran sen skänker jag bort resten av min lön, till dom som behöver det bättre än jag, i san punkanda.
Du om hon ber mig dra åt helvete, så what
jag skiter i vilket..
Jag tycker det e är ok att tjäna stålar, det vill jag med.Men än så skrik apa som gör allt för att synas då spyr jag.

2008-03-25 @ 21:18:03
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men då har ju du sjunkit ännu längre ned än självaste Blondinbella..? Som ber folk dra åt helvete... det var därför jag frågade om hon bett dig dra..!

Och jag tror inte ett skvatt på att du "är med i många organisationer och skänker bort alla dina pengar".

Du är lika pengakåt som dom flesta av oss är.

Du verkar vara så bitter? Varför? Det finns så många glädjeämnen här i världen som är värd all den energi du just nu slösar på att hata Blondinbella.

Lycka till med annonsförsäljningen. Hur många besökare har du varje dag?

2008-03-25 @ 22:09:02
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Chopperfantast

Här var det fortsatt livat vill jag säga........låt blondinen vara blondin hon växer till sig .....låt henne blogga snart är intresset för henne borta tro mig.
Spara pengarna i ställett Blomman och köp dig en ny hojj, så kan du dra med till nån av partajen i kopenhamn.
Goa Chopperhälsningar

2008-03-25 @ 22:52:24
Postat av: Carro

Jenny: Som om hon skulle be pappa dra? Hon är fullt upptagen med att hålla reda på sitt eget liv, hon har väl inte ens "tid" att be folk dra åt helvete. Dessutom, även om hon skulle vilja, så skulle det inte gynna hennes "karriär" så hon håller nog hellre käften och tycker att allt och alla är sååå underbara.

Varför håller du på och försvarar henne? Låt oss alla ha vilka åsikter vi vill, det är våran fulla rätt. Blondinbella själv är inte sen med att trycka ner andra, det har hon gjort många gånger i sin blogg, gärna människor i en undre klass än henne.

Jag tycker inte att du ska yttra dig om ifall pappa är bitter eller inte, jag förstår precis vad han menar, eftersom jag känner honom. HAHA, tror du att han slösar sin energi på BB, så är jag övertygad om att du tror fel.

Han skrev ett inlägg, han har skrivit tidigare, han skriver av sig and that's all. Det han vill lägga glädje på, gör han också, men vi alla har rätt till att skriva av oss.

2008-03-25 @ 23:45:17
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Jenny

Carro: Pappa? Jag trodde ni var syskon! Haha. Så bara för att man har "tid" så är det okej att be folk DRA ÅT HELVETE bara för att man "stör" sig på personen i fråga? En person man aldrig träffat IRL.

Jag försvarar rätten att få va den man vill - alla kan inte ÄLSKA en, men bara för det ska man inte behöva ta att folk skriver hatiska kommentarer i bloggen. Att önska livet ur någon är ganska mycket att passera gränsen!

Tycka kan man göra på en MOGEN OCH VUXEN nivå. Vad är din pappa för förebild som ber 17-åringar dra åt helvete. Hon är fortfarande bara ett barn, eller???

Uppenbarligen slösar han otroligt mycket energi på BLONDINBELLA. Han har ju tom läst HELA HENNES BLOGG. Inte ens jag skulle orka, för mig ter det sig så fullständigt ointressnat det hon skriver. Det hon skriver riktar sig inte till män i din pappas ålder heller för den delen... Haaha. *asg*

2008-03-26 @ 08:35:59
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Lasse

Ja, du Jenny du har så rätt..... som vuxen bör man kunna skilja på sak och person.
Att som vuxen karl ge sig på 17-åriga flickor...då är det nåt som inte står rätt till!!!

2008-03-26 @ 09:23:52
Postat av: Blomman

Jenny !
Om man skall såga något eller någon !
Så måste man ju ta tid på sig och det gjorde jag.
Sen undrar jag vad jag har skrivt att hon skall dra helvete ?
Ja sa om hon skulle göra det mot mig så bryra jag mig inte.

Nu till del 2 du skrev att tror inte att jag skänker pengar osv, men det är faktum att jag gör det.
Jag skänker till Greenpeace, till Amnesty, till rädda barnen, till Bris, och till GAIS.
Så lägg ner skitsnacket när du inte vet.

Lasse !
Uppenabrigen så gillar du sidan eftersom du kom tillbaka.
Hon skall ju vara vuxen då får hon väl ta det som vuxen, hade jag beaktat henne som barn så hade jag inte skrivit så.
Hajar du det eller ?

2008-03-26 @ 10:07:51
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Carro

Jenny: Tycker du synd om henne eller vad är grejen? Hade hon själv inte varit så jävla snabb på att se ner på människor, så hade inte jag heller tyckt att hon kunde dra åt helvete.

Det är inte så att varken jag eller min pappa går och ber folk dra åt helvete till höger och vänster. Det är inte synd om henne, dessutom, en människa som stödjer djurplågeri är inte värd ett skit i mina ögon, speciellt inte den där Isabella.

Jag tror inte riktigt att han har läst hela hennes blogg från 2005 eller när det nu var hon börjadee blogga. Har han gjort det - well done!

Man har rätt att ta ställning till saker också, det gör blondinbella, det gör jag och min pappa mf.

Lasse, haha .. åldern har ingen betydelse, hon som är 17 men verkar tro att hon är betydligt äldre, tar också ställning till både personer och saker, har hon rätt till det? JA. Har jag och min pappa rätt till det, JA.

2008-03-26 @ 10:21:44
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo du hade skrivit att hon kunde dra åt helvete...

Och om man ska såga eller hylla så ja visst, då måste man vara påläst... Men du är ingen journalist som jobbar på stor, brajt tidning. Och hon är FORTFARANDE bara ett barn, och du ska vara en pappa som ska vara en bra förebild för dina egna barn först och främst, eller hur?

Men det där med att du skulle skänka bort resten av din lön är ju ren å skär lögn, men det lät bra, eller hur? För om det nu är så tufft att vara timvikarie och att din snälla mamma ibland sticker till dig en slant, då är du ju knappast speciellt brajt om du skänker bort det lilla du har, eller?

Men jag är inte här för att skapa fiender;-) Jag lämnar innebandyblomman.blogg.se och ägnar mig åt det jag är allra bäst på - och det är att skriva, och nu syftar jag inte på en massa blaha i en blahablogg.

Jag hoppas din mamma får det riktigt fint nu, ta hand om varandra. Ta hand om din dotter och vårda språket hädanefter;-) Men fortsätt att tycka, men på en lite mer mogen nivå va?

2008-03-26 @ 11:26:40
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Blomman

Jo jag såg det sen men det är bortplockat det blev lite dumt.
Ja du får tro vad du vill om mina bortskänkningar.
Men så är det, och då blir det tufft ekonomiskt det vet jag om.
Men jag gör så i alla fall.
Jag bryr mig inte vad du tycker om det du får precis som jag tycka eller tro vad du vill.
Det är ett fritt land vi lever i.
Sen en sak till jag skriver precis hur jag vill, vad jag vill, när jag vill.

2008-03-26 @ 11:34:10
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är synd Jenny och Lasse att ni inte förstår blommans ironi.
Stå på dig blomman och skit vad andra tycker !

2008-03-26 @ 12:50:09
Postat av: Niklas

Det var då ett jävla gnällade!Om ni inte gillar vad Blomman skriver !Vad gör ni här då?

2008-03-26 @ 13:06:04
Postat av: kasper

men de var då helvete var ni gnäller sluta va här då för fan vi
har tänk,tyck och tryck frihet bara man karl och står för de man säger och skriver så e ja nöjd.!!!

2008-03-26 @ 18:54:08
Postat av: Carro

Lasse: Jag hoppas att du läser det här. Din kommentar var jävligt låg, och jag hoppas innerligt att min pappa inte tar åt sig, men känner jag honom rätt så kommer han inte göra det.

Helt ärligt, vem fan bryr sig om vad folk i Skillingaryd tycker? Skillingaryd är ett sketet jävla samhälle innehållande en jävla massa rykten och rent skitsnack.

Och att du ens drar upp golfklubben, han behöver inte tänka sig för när han är där. Som om han hackar på moderaterna där eller?, knappast. Och att folk inte uppskattar hans åsikter, vem fan bryr sig om det?

Eller är det så att begreppet stämmer. Du får tycka och tänka vad du vill, så länge du inte tycker och tänker fel.

Till skillnad från dig som enbart skriver ett namn, så står han för det han tycker, och det kan han göra med ryggen rak. Hellre vara sig själv och sticka ut, än att krypa ihop som en jävla myra och hålla käften.

Och en sak till. Att du ens påpekar "pizzerian och gröna skylten", patetiskt. Pappa har gått igenom jävligt mycket, mycket mer än många andra i erat lilla bullshit-samhälle. Han genomgick exempelvis en svår operation, som många inte skulle klarat. All creed till pappa, du kan alltid stå med ryggen rak.

Och till dig "Lasse" eller vad du heter, du bevisade med din kommentar vem som kan sjunka lägst, det är du och till dig har jag nu bara en sak att säga. Du är patetisk.

// Peters dotter Caroline, som är jävligt stolt över sin pappa.

2008-03-26 @ 19:35:09
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Jag har hög tolerans men hot raderas.

2008-03-26 @ 19:36:12
Postat av: Sooz

där skrev du nå bra! Blondinbella vill att folk ska se upp te henne.. men själv tar hon inte upp viktiga händelser :S d enda som e viktigt i hennes liv e att hon får dricka latte o sitta på chokladkoppen o fika me sina vänner :S om hon nu vill att så många tjejer ska se upp te henne,så får hon faktiskt ändra inställning en hel del. Bellasuger e jue en klockren sida :D en sida ja besöker dagligen! stå på dej! MVH/Sooz (carros kompis)

2008-03-28 @ 13:08:47
URL: http://raggarsooz.blogg.se
Postat av: Blomman

Tack Sooz.
Jag har ju fått en del skit för det jag har skrivit om Bella , men ärligt jag skiter i vilket.
Hon är bara en blonderad fjolla, som får aldeles för mycket press.
Hon har hitils inte sagt en enda sak som har varit viktigt.
Hon oroar sig för vilken pälsmössa hon skall ha på sig, hon ljuger och säger att hon kommer in på alla krogar i hela Sverige.
Usch jag spyr snart !

2008-03-28 @ 15:51:47
Postat av: Sabina

Men du måste förstå att alla har rätt till att leva sitt liv som de vill, hade du varit känd hade säkerligen väldigt många sågat dina inlägg också, kändisskap medföljer massa svartsjuka, (påstår inte att du är det) men många andra och man behöver inte klanka ner på någon annan "bara för att".
Trevligt att du har en annorlunda blogg men alla kan helle rinte vara som du!

Ha en bra dag!

2008-04-24 @ 10:20:14
URL: http://cicus.blogg.se

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: