Dom anonyma eller finns den osynliga mannen ?

Internet är ett väldigt bra forum att få ut sitt budskap på, det är många läsare och det är ett snabbt sätt att kunna lägga ut det på. Dom flesta som kritiserar står med sitt namn och bloggadress, och det är bara possetivt , då kan man möta kritiken också. Men när man gömmer sig anonymt  och ändå skall spy ur sig galla, då blir det fel. Vad är det för farligt med att skriva vem man är ? Tror ni att jag hoppar ut ur datorn och biter er ?

Jag kritiserar ju olika saker väldigt ofta, jag blir förbannad och ryter till. Men jag skriver vem jag är. Oftast lämnar  jag även min bloggadress och min mail. Då kan folk bemöta det jag har sagt eller ha skrivit. Den senaste tiden har min blogg upptäckst av ganska många som tycker att jag trots allt skriver en del roliga inlägg, men en del har också retat sig på mig,tex angånde det jag skrev om  Blondinbella. Då väljer man att skriva anonymt och spotta på mig. Det acepteras inte och inläggen tas bort. Jag är inte för cencur men ibland måste man visa att man inte kan köpa vad som helst.

Skall man ge mig kritik våga stå upp som en riktig man(Citat Kenneth and The Knutters ) Annars kan man låta bli att skriva här. Ett prakt exempel på hur det kan gå till var "Lasse" som sedan bytte kön till "Nilla" och blev en 27 årig läkare. Som bland annat skrev att jag skulle passa mig osv. Han/den hade tydligen bra koll på mig eftersom han var här ifrån byn. Då skrev han /den en massa skit om mig, i början acepterade jag detta men när han sen sa att han inte skulle återkomma så lät jag det vara. Men efter någon dag återkommer han som Nilla , och skriver att han/den halkade in på bloggen via en kompis. Jag brydde mig inte så mycket om det heller. Men sen kollade jag ip nummret och det var samma. Då när jag ifrågasatte detta svarade han/den att  det var fler i familjen som hade besökt min blogg. In my ass säger jag och plockade bort skiten. Jag tycker det är jäkligt kul att det blir diskussioner, och man får  hata mig , trycka till mig osv.
Men stå då också för det. Annars är man rökt på denna bloggen i alla fall.

Mvh Blomman

382392-16

Postat av: Blomman

Vissa nick känner jag igen så det är självklart helt ok att skriva det.

2008-03-29 @ 12:27:51
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: