Melodifestivalen eller har dom svenskt kaffe på hotellet ?

Efter att ha sätt andra chansen, så funderar man hur svenska folket mår igentligen ?
Man röstar bort Line of fire, och man får Nordman och Sibel att tävla i Globen  jag spyr.Nordman är en sak den hade ett bra tema.Men att Carola och Andreas Jonsson åkte var väntat man är trött på klämäcka Häggqvist.Hennes utstråling är jättefin och hon sjunger som en gud,  snygg som få, men måste hon vara så präktig ?
Nej ställ till en Mat Tina troschock, en stor skandal eller varför inte ha sex med Andreas Jonsson i direktsänding.Då jävlar skulle hon få bort praktstämpeln och bli folklig.
Men nog om Carola.
Förra året hade vi ett kanonband The Ark en bra och svänging låt , som fastnade på alla mellan 1 år och hundra.Och hur fan gick det för dom ? åt helvete.Pinsammt att Europa inte har fattat att Ronny o Ragge, Roy och Roger är begravna.
Kan en från Ukraina med julstjärna på hövet  spela pompa pompa så kan , vilken idiot som helst komma tvåa till och med jag.Jag skulle kunna klä ut mig till en, popcorn påse, och sjunga pop pop i pop.
Fan jag har vinst chans.
Nej skämt på sidan, men årets festival är den största kalkonvarningen någonsin, inte enda vettig låt förutom två. Hero med Perellli men hennes Småländska går mig på nerverna.Så mitt tips blir snyggingen Linda Bentzig, bra låt lite fart och någon snyggt att kolla på.
Så mitt tips i Globen blir Linda.
Men med min vanliga otur och mitt genetiskt dåliga tippande så blir det väl Bwo, ett getskägg, en pundelfrisyr och en som undrar vad fan gör jag här.
Eller så skapar dom en ny tävling i själva tävlingen , där en joker dyker upp.
18 chansen heter den !
Då dyker helt oväntat upp Jocke Thåström och sjunger  Märk hur vår skugga, och den vinner hela skiten. Efter tre veckor upptäcker man att låten redan finns, skandalen upptäcks och Sverige diskas från Eurovison sångcontest.
Bedrövligt för Sverige men ingen låt i årets festival håller måttet.

Mvh Blomman

Postat av: Carro

Du må va lite konstig, men visst fan är du rolig .. HAHAHHAHAHAHA Rock'n roll!

2008-03-11 @ 11:58:03
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Blomman

Ha ha
Carro,jag gillar dig med puss o kram,

2008-03-11 @ 15:11:56
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Chopperfantast

Kom in på din blog via en annan, såg ju kul ut...läste tidigare att du körde motorcykel och var med i klubb Häfigt!!
Vilken är du med i, har du nån billd på "hojen"

Goa chopperhällsningar!!!

2008-03-12 @ 01:30:37
Postat av: Blomman

Nej tyvär har ingen bild på den.
Jag var med i Defnics MC men den är nerlaggd.

2008-03-12 @ 08:35:50
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Chopperfantast

Jaha varför la klubben ner synd ju..vad har du för hoj då?

Goa chopperhälsningar!!!

2008-03-12 @ 19:06:33
Postat av: Blomman

Det ebbade ut liksom , sen gick det medlemmar med i andra klubbar.
Nej jag har ingen hoj nu.
Hade en Honda chopper 750 och en Kawa chopper 900.

2008-03-12 @ 22:18:19
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Chopperfantast

Jahaa vad blev dom med nånstans då...?
Jag kör själv en HD Fatboy 01 , kanske inte mycket till chopper som grabbarna i klubben säger men
vadårå HD är alltid HD även om en 57a skulle sitta fint.....Kolla bara Peter Fonda i Easy Rider.
Saknar du inte hojåkandet?
Goa Chopperhälsningar

2008-03-13 @ 21:25:47
Postat av: Pitepalten

Finns det svenskt kaffe?Vart odlar man det i Sverige?Banarp???

2008-03-13 @ 21:48:21
Postat av: Blomman

Pitepalten !
Ja.

2008-03-14 @ 06:30:56
Postat av: Blomman

En är med i Adhales MC i Norrköping,
Dom andra vet jag inte så mycket om.
Jo ibland så gör jag det.
Men jag spelar golf också så det är svårt att kombinera.

2008-03-14 @ 06:33:15
Postat av: Chopperfantast

Golf kan väl inte va så dyrt en klubba och en boll va är de.....köp en hoj istälet eller får du inte för "frugan" he he..skämt å sidor köp en hoj och gå me i en ny klubb finns ju många

Goa chopperhälsningar

2008-03-14 @ 22:35:09
Postat av: Blomman

Vad är fru? kan man äta det ha ha

2008-03-15 @ 23:13:38
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Chopperfantast

Ja det beror ju på hur man "ser" det hehehehe...kanske inte behöver vara fru för att "ätas" hehehehe men du kanske ändå måste fråga frugan.....klubbar finns det ju många hehehehe...köp en HD istälet för sånt där tramms som golf, moderatbandy....för en gamal punkare och hojåkare....

Chopperhälsningar

2008-03-16 @ 20:32:19
Postat av: Blomman

Ha ha nej jag har inte råd meden HD .
Vilken klubb är du medi då?

2008-03-17 @ 13:00:28
Postat av: Chopperfantast

Jamen va har du råd med då bara golf eller?Du får väll ge dej ut på "köttmarknaden" och skaffa en som kan sponnsra en hoj=HD hehehehe.

Goa chopperhälsningar

2008-03-17 @ 21:34:17
Postat av: Blomman

Golf kostar 3500 per år, så det är inte så dyrt en då, sen får man frisk luft och fårse fin natur på nära håll.
Men visst ibland saknar jag hojen och klubbverksamheten.
Du svarade inte på vilken klubb du var med i ! är den hemlig ha ha.

2008-03-18 @ 10:32:20
Postat av: Chopperfantast

Inte så dyrt....frisk luft å natur e ju gratis hehehehe.ska man inte ha massa klubbor å grejer också det måste bli jettedyrt...moderatbandy är det ju hehehehe
Har du kåk kan du väl låna på den o köpa hoj...hojåkare alltid hojåkare.

Gla o go chopperpåsk.
Nu ska ja dra på party....HD-party...

2008-03-20 @ 00:05:10
Postat av: Blomman

Nej jag bor i en liten tvåa ha ha,men varför vågar du inte säga vilken klubb du är med i? Så jävla farligt kan det la´inte va eller ? ha ha ha

2008-03-20 @ 00:32:42

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: