Festivalcampingen på Carlia! eller har vi varit på turne´ ?

Oj oj oj vilket drag det blev. Så här roligt har jag inte haft sen dom draggade efter svärmor i fel sjö.*s* (obs skämt) för den som int begrip! Våran emenete basist Patrik Putte Witting fick höra att det bodde ett antal linedansare på mitt hotell, då sa han kan du inte slå  ner typ 41 stycken så får vi bra press. Nej sa jag ! sa jag ja kan ju inte slåss. Jävla otur det kunde ha givit oss skjuts i kariären ha ha. Men nu gjorde jag inte det. Tur var väl det ha ha. Men jag lyckades i alla fall masa mig ner till Mortens krog vid 11a tiden på förmiddagen för att göra Sveriges kortaste rep genom tiderna. Men efter en kvart sa vi att vi skulle inte repa sönder låtarna. Sagt och gjort kl 16.00 entrar vi scenen, för första gången sen 2003 och hej vilket drag det blev . Vi inledde med Fändrik Fjun en asta cover. Sen rullade det på. Biljett 350 spänn som är en egen, nu skall det göras klart en gång för alla jag har skrivit musiken och refrängen men Putte har gjort texten. Jag får oftast höra att det är jag som har gjort låten men så är det inte. Jag har skrivit andra hits som Joey , Jag var full, osv. Vi till och med slaktade Attentats ! En meningslösdag i tvåtakt underbart säger jag. Vi fick in lite KSMB som intro till våran egen låt Joey och det var Dörrterror.. En helt sjukt bra dag fast tiden var tidig Generalen , även om vi inte tjänar pengar så förtjänar U-A punx en bättre tid.


Sen till ljuva hotellnätter, hattar, och så jävla bra !


Om vi börjar med det första.  Så sa min baskamrat hela kvällen att jag hade haft sex den timmen jag gick och vilade. Men det är tekniskt omöjligt då vi i Smålands Jerusalem inte sysslar med sånt. Här är vi religösa och ser på Idol och stjärnor på is samt bonde söker fru. Sex är fult och oetiskt tycker jag i alla fall eller ?

Sen till hatten är min.

När jag hade varit och vilat satte jag på min hatt, Men något stämde inte, hatten gick inte på .Förmodligen var det huvet som hade växt eller hjärnan som hade blivit mindre, ja fan vet. Men jag tänkte till. Jag blötte håret och hatten passade som en fläskläpp. Men alla skulle "låna den " VÄRST VAR BOHUSGÅRDSFANTOMEN ANDERS SUNDBERG"  han skulle säkert gå i säng med mig för att få hatten. Men även damer ville ha den oj oj. Snacka om hattgroupisar.

Till allra sist !

Topper var bäst för kvällen bättre än Troublemakers till och med. Sicka sköna lirare. Jag snackade med JH sångare och jesusknäppare i Topper sicken galning och så jävla skön kille. Han berättade att dom i bandet hatade varandra men kunde inte vara ifrån varandra, det lät som ett dåligt äktenskap ha ha. Sen berättade han att dom spelar i Tyskland en del, jag erbjöd att vara förband med Fattijons eller jag själv, jag gör vad som helst, för att bli känd ha ha. Jag skall skriva nya låtar till Fattijons.. Vi är punk och vi är stolta för det ! Bäst på lördagskvällen var Putte som sjöng Once a punk always  a punk med Topper. Fy fan det var så att man fick en tår i ögat , vackert ja det var bara förnamnet.

Mvh Blomman

Ps Sara jag tackar för kramen Ds





Postat av: Video

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=45770561

Postat av: Blomman

Tack för det VIDEO !

2008-11-03 @ 14:09:08
Postat av: Sara

Tack själv :)

Det var trevligt att råkas... det måste vi göra om!

Kram igen... // Sara

2008-11-03 @ 22:33:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Blomman

Tack Sara jag håller på med att starta en musikförening här så om ett tag så kanske du får ta dig hit och kolla in Skillingaryd ! ha ha.

2008-11-03 @ 23:30:16
Postat av: Peo Thyrén

Som gammal Noicemedlem måste jag säga att det är klart coolt med ett punkband där en av snubbarna i bandet har på sig en Noicetröja.



Rocka på!



Peo

2008-11-04 @ 20:46:48
Postat av: Blomman

Så coolt Peo tack för kaffet som man säger här. Och tack för tröjan.

2008-11-04 @ 23:02:33
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Sara

Säg bara till, så kommer jag!!!!

2008-11-05 @ 23:21:11
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: