My love to Johan Palm !

Ja så åkte han ut då spillevinken Johan Palm från Mjölby, En sådan flickhysteri har det inte varit sen Noice Hasses glans dagar. Jag gjorde allt för att rösta kvar Johan, som är den  enda som har rockstjärnesatus av idoldeltagarna. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för Johan i fortsättningen och det är jag säker på att det kommer att göra. Han skall sjunga rock eller punk med den rösten som han har, gosspelstemat och balader är väl inte hans grej direkt. Han hade gärna fått sjunga i mitt band. Så nu kommer jag att sluta kolla på idol då det inte finns någon coolhetsfaktor kvar att kolla på. Idol tog slut med Johan, men tack en då Johan du var inte bäst men coolast.

Mvh Blomman 


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: