Förkyld , Asta Kask och Blondinbella !

Jag är fortfarande förkyld och snuvig och det är bara 6 dagar kvar till spelningen. Jag vill ju inte stressa upp mig själv för då släpper det ju aldrig. Men just nu kan jag bara spela låtarna och sjunga väldigt tyst så att jag sparar på rösten. Men man känner ju nervositeten att vara förkyld så här tätt in på som tur är så är jag ledig ganska mycket denna vecka så jag får chans att vila min hals, det kommer att bli mycket honungstee som lenar halsen men jag hoppas givetvis att jag skall hinna blir frisk jag ser ju fram mot detta som fan. Jag hoppas att vi skall leverera gamla goa klassiker från tvåtaktsperioden i Fattijons liv. Så håll i hatten för på lördag blir det åka av.

Nu har Asta Kask gått ut med vem som är sjuk, jag visste det sen tidigare då jag känner Micke Blomqvist bra! go  gittarist i Asta (snyggt och punkigt efternamn) Vi hade en pratstund och då berättade han att det var Magnus Ernie Hörnell basist i Asta Kask som hade fått cancer i lymfsystemet. Man blir rätt chockad då jag vet att det är svårbotat men absolut ingen omöjlighet att fixa , men det tar tid kanske upp till ett halvår. Så på lördag Ernie så spelar vi Fändrik Fjun och tillägnar den till dig och dina anhöriga, jag vet att ni går en svår tid till mötes. Krya på dig !

Till sist Blodinbella ! DU LOVADE JU ATT TA PAUS... Varför började du blogga igen , kan man inte lita på någon nu för tiden? Och dessutom är hon drygare en vanligt. Hon har ju fyllt 18 år och får komma in på dom flesta krogar. Jag säger som Markoolio JAG ORKAR INTE MER !......

Mvh Blomman

Postat av: Putte

Kan vi höras av imorgon tisdag (efter 18 00), behöver hjälp med en låt

2008-10-27 @ 17:58:05
Postat av: Blomman

Självklart chefen ! är ledig i morrgon men sover till 14.00 ungefär

2008-10-27 @ 22:19:59
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

2008-10-29 @ 08:43:19
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Blomman

Tack så mycket Junitjej. Det är Babbi som har gjort den hon är jätteduktig och billig.

2008-10-29 @ 10:40:50
Postat av: Putte

Kolla din mail Blomman, info inför spelningen

2008-10-29 @ 17:59:43
URL: http://www.myspace.com/fattijons
Postat av: Blomman

Japp har svarat !

2008-10-29 @ 21:59:42
Postat av: Ferhat

Tjena, Hoppas du får en trevlig dag!



Happy Halloween :D

2008-11-01 @ 18:05:57
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: