Voltaren, alvedon och njurbälte!

Som ni har sätt tidigare på bloggen så är min rygg helt ras. Nu är jag sjukskriven en vecka och skall ta voltaren plus två alvedon tre ggr om dagen samt ha ett njurbälte på utom då jag sover. Detta är rätt jobbigt kan jag säga. Det var i sommras på mitt jobb som ryggen pajade , jag var hos kiropraktor tre ggr och rättade till ryggen . Problemet är bara  att det kommer tillbaka. För någon dag sen hade jag så ont att jag knappt kunde ta mig ur sägen. Dett får mig att tänka på att jag kanske skulle träna upp ryggen, men då min rygg är så skör och kontorna i ryggen hoppar ur hela tiden så vet jag inte vilken träning som är bäst. Jag har hört att simning är bra för ryggen, men jag är så värdelös på att simma sen tycker jag det är dötråkigt. Det kanske finns någon eller några av mina bloggläsare som har en bra ide´ hur jag skall bygga upp ryggen. Detta oroar mig givetvis att ryggen är så kass som den är då jag skall stå på scenen med mitt gamla band Fattijons om ett par veckor. Nu kan jag endast sitta ner och spela gitarr när jag repar här hemma. Problemet är då att jag endast får sitta kortare stunder då ryggen belastas mer när man sitter ner. Jag hoppas att jag kan få lite hjälp hur jag skall reda ut det, skriv gärna ner väl provade metoder. Tack på förhand !

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: