Dags för ny tatuering !

Det är ju så med tatureingar att det blir gärna ett gift jag har ju fyra stycken sen tidigare och skall nu göra mitt femte. Den kommer att hamna på utsidan benet och är en hyllning till mina tre barn. Det kommer att bli en enhörning som kommer att bli väldigt fin och värdig mina barn. Enhörningen är ju en beskyddare, och jag hoppas att det skall finnas kraft i den så att den beskyddar mina barn. Tatueringen kommer att fotas och läggas upp på bloggen när den är klar så att ni får se den. Jag kommer att göra en till på underarmen men den är en så länge hemlig, kan ju inte avslöja allt här heller ha ha. Men den kommer också att fotas och läggas upp. En hörningen kommer att ta ungefär 4-5 timmar att göra och den har mycket detaljer men jag är helt säker på att Kenta fixar det på en snyggt sätt. Det konstiga med tatueringar är att man gillar den smärtan som blir , för trots allt så känns det en hel del, men skall man bli fin får man lida pin.

Mvh Blomman

Postat av: Putte

http://www.larswallin.nu/c60/punk/punk.htm

klicka på musiken mp3 och välj Fattijons där finns en del låtar

2008-09-04 @ 18:56:43
Postat av: Putte igen

Om vi du gör reklam så spalar vi den 1 november, inte 10 okt som du skrev astas gästbok (och vi går på 16 35)

2008-09-04 @ 19:02:32
Postat av: Blomman

Hej Patrik vi spelar den 1 november då skall jag korrigera detta missöde ha ha. Vi vill ju att fansen kommer på rätt dag. 16.35 knepig tid ha ha.

2008-09-05 @ 07:26:31
Postat av: Patric

Ja det e ju bra om du e här rätt dag, körde igenom alla låtar igår och dom satt fan i mig.

Skicka mig din mailadress

2008-09-05 @ 14:59:43
Postat av: Blomman

Japp det fixar jag annars är det [email protected] låtarna sitter som en smäck ha ha. Jag har lyssnat idag. Fan att jag är sådan hitmakare ha ha. Släng dig i väggen Gessle.

2008-09-05 @ 16:07:02

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: