En konstig konstnär !

Ja denna texten har aldrig passat bättre än nu. Du ser ut som en schal och är så jävla hal. Anarki ord snack gör dig intressant, jag skall plocka er  i sänder vi jobbar med våra händer. Du söker en sensation du har en miljon, En öveklass bluff som  bor i stan du ser ut som en linjal.Du är så märkvärdig du du vill ju var en konstig konstnär. ja texten kunde handlat om Blondinbella den överkalssgropie skall få sina fiskar varma, hon är värd det. Att ljuga att man har penetrerats och har röda skor gör att hon måste hamna på en utelista, Stackars Nisse som är hennes pojkvän, en  förvirrad Norrlänning som inte fattar att hon kn.... med vad som helst. Sen kan man gå ut i pressen och lipa. Denna gången var det spagettigubbarna som fick reda på att dom levde. Nästa gång är det är det en fattig , en diskjockey, en sosse, vad fan går gränsen för denna människa Jag undrar hur hon har tänkt ? jo så här ungefär, jag svinar super som fan och sen drar jag till med en het story, herregud hon är slipad tro inget annat. Men att Reinfeldts lakejer skulle kunna gå så långt att skydda henne, tala ut osv. Herrejävlar.Jag mår illa så fort hon öppnar truten. Ja jag har barn tre stycken vad jag vet*s* Men inte fan skulle jag känna mig dum för att jag kritiserar en dum fjortis från Stockholm. Jag får ofta höra du är vuxen hur kan du, ja en sen IT är fritt att tycka vad fan man vill. Haja det, sen publiserar jag inte allt. Det handlar inte om att jag inte tål kritik, men idioter som bara skriver skit utan namn och mailadress står inte för vad dom säger.

Make my day PUNK

Mvh Blomman


Postat av: Anonym

Det är bisarrt att du tror att en våldtäkt måste handla om ett fullbordat samlag. Betyder det alltså att man inte kan bli våldtagen med en biljardkö? Räknas det också som "sexuellt ofredande"?

2008-09-10 @ 18:58:04
Postat av: Blomman

Självklart så kan man ju inte jämföra om man får en biljardkö uppstoppad någonstans jämfört med det som jag skirver om.Då är det ju frågan om misshandel också då ökas ju straffskalan på.

2008-09-11 @ 10:12:31

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: