Rassist javisst , vi stannar kvar till sist !

Jag vill med en gång säga att jag är ingen jävla rasse eller nasse, men ibland så blir man så jävla förbannad. Till exempel i tvättstugan. Man har bokat tid kommer ner för att tvätta och vem fan står det där? Aschmed, inget ont om honom för han begriper tydligen inte bättre, men han har slängt in tvätt i min maskin, när jag konfronterar honom  så säger han inte förstå! . Men för helvete alla kan kan la inte odla potatis i i parketten man måst ju anpassa sig. Vi skall vara så respekt fulla när vi skall  ta emot invandrare, när skall deras respek och gälla här ? Jag har börjat tvivla att det finns en respekt over there. Bara för att man blir förbannad så handlar det inte om rasism. Men media är så snabba på att kräkas ut RASSISM PÅ ÄLDREBOENDET, eller RASSISM på skolan, för fan häng med lite. Utan våra invandrare stannar Sverige. dom har meningsfulla jobb som gör att Svergige går runt, Sen kan dom här småkillarna och tjejerna tycka att dom är missanpassade  i samhället! Det finns tjejer som inte klara av den normala normen, då dras man till killar som Skinhead Sven han är häftig kille och  verkar vara cool, men i själva verket är han en mes som har så taskigt självförtroende så han gömmer sig bakom en bomber jacka och kängor utan att veta varför !, förmodligen heter hans mamma ÅboBritta . Oftast i dom kretsarna blir tjejer  ett sex objejkt och blir en kvinna utan värde. Killarna i den åldern, vill bra "sätta på" dom skiter i tjejen , mitt punkgäng var vi  likadana  Tragist men sant.. Det handlade sällan om kärlek och ömhet, utan brutal sex. Jag kan knappt fatta att jag var också sån en gång i tiden. Jag vill säga så här bara  för man inte hatar negrer eller har en skev kvinnosyn så kan man vara rätt ok,  för om  man lär sig mer om människan om man bara vågar öppna ögonen så lovar jag att tolleransnivån kommer att bli fan så mycket högre en vad den är idag. Jag vill inte verka som en jävla moralpredikare, men onekligen så är RASSISM att ord som man slänger ut síg när det passar. Skit i politiken, gå efter dina egna syften, lite husmans  rassism är bara humant och normalt men det beror  inte på om man är äkta eller falsk sen kan man ju läsa mellan raderna och fatta att JAG inte är rassist utan jag vill se saker utanför mitt fönster,  utan att bli mörkrädd !

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: